• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

(game) ''Portal 2' valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

121569

Junior lid
Lid geworden
13 nov 2011
Waarderingsscore
0
Goedendag NC-forumezen.

Ik speel sinds 2 weken geleden het spel: Portal 2. Ik heb dit spel tot vandaag gewoon zonder problemen kunnen spelen.
Vandaag wilde ik het spel weer gaan spelen, alles ging goed.
Het spel start normaal op, ik skip de intro's, naar het hoofdmenu, singleplayer.. maar dan kun je kiezen uit: continue, loadgame en savegame.

Ik klik dus op continue,,

*het spel laad*

valt ineens het spel uit. Ik krijg niks van een foutmelding ofzo, helemaal niks. Ik heb in de gauwigheid gezien iets over (DEP). Ik heb daar de instelling al op minder beveiligd gezet, dat is het ook niet(valt nog steed weg), dus heb ik de oude instellingen weer terug gezet.

mijn vraag is dus: weten jullie enigzins wat er nog anders aan de hand ken zijn?

bij voorbaat dank..

mvg Perrewer

Wat gebeurt er als je een nieuw spel start?

Inderdaad. Ik dacht aan een mogelijk beschadigde savegame. Je zou het spel ook eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Mogelijk is er anders iets mis met steam, wat je ook eens opnieuw zou kunnen installeren.

Denk ook eens na of je bijvoorbeeld iets aan beveiligingssoftware hebt genstalleerd. Wat er dus anders is dan twee weken geleden.

Thanks voor de snelle reacties.

Ik dacht zelf idd ook aan een beveiliging. Zou het toch iets met die (dep) temaken kunnen hebben? Theeft met het systeem te maken, eigenlijk rommel ik daar liever niet aan, omdat ok niet precies weet wat alle gevolgen ervan kunnen zijn..

Met die (DEP) instellingen zijn er 4 verschillende keuzes waarvan het normaal op de hoogste staat, ik heb de 1 na hoogste geprobeerd. -zieHierBoven-

Andere spellen via steam doen het wel gewoon goed zoals dirt3 en ruse.

Zou het eventueel te verhelpen zijn met een fix/mod? Ik weet alleen ook niet hoe steam daar op reageert..

Zou het eventueel te verhelpen zijn met een fix/mod? Ik weet alleen ook niet hoe steam daar op reageert..

Steam banned nogal snel, heb er zelf al ervaring mee -.- zou dus het risico niet nemen!

Steam banned nogal snel, heb er zelf al ervaring mee -.- zou dus het risico niet nemen!

Ok, dan weet ik ook dat weer, is wel sneu.. kwam dat ook door een mod/fix o.i.d.?

Weet iemand misschien ook, of je via steam ook updates voor Portal 2, of andere spelle ken downloaden?

Ok, dan weet ik ook dat weer, is wel sneu.. kwam dat ook door een mod/fix o.i.d.?

Ja mijn counter strike source crashte iedere keer en toen heb ik zowat 100de fixes gebruikt maar niks werkte totdat ik gebanned werd =/

Weet iemand misschien ook, of je via steam ook updates voor Portal 2, of andere spelle ken downloaden?

Updates worden automatisch genstalleerd als je het spel opstart.
Je kunt ook andere spellen via steam downloaden alleen moet je ze dan eerst via steam kopen.

Ik HERinstalleer hem wel ff..

Jullie horen t nog of t geholpen heb, word waarschijnlijk pas volgende week;)
Grte

Tis gelukt:D

ik heb aan een vriend gevraagd, want ik hoorde dat hij precies het zelfde had. je moet via steam- library - de gewensde game met rechter muisklik - properties - local files - verify integrity of game cache.

werkt trouwens bij elke game!

dank voor al jullie reacties ;)

---------- Bericht toegevoegd om 16:51 ---------- Vorige bericht geplaatst om 16:50 ----------

deze mag eventueel gesloten worden

121469, dat verify integrity of game cache kan inderdaad helpen.

Start Steam voor de zekerheid op als Administator, dat heeft mijn problemen met steam games verholpen.
Windows vind het niet leuk als een programma in program files bezig is, behalve de map waarin het programma zich bevind.

xero, neem contact op met Steam support, ze kunnen je helpen!
Of ben je gebant bij VAC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan