• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

game sites openen zichzelf op telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanjap75

Nieuw lid
Lid geworden
2 nov 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
hoi!

nadat ik in mijn optiek echt alles gedaan en geprobeerd heb, kwam ik deze site tegen.

ik hoop dat iemand me hier kan helpen

op mijn Samsung A70 openen zich de hele dag door, tussendoor de volgende sites steeds:

game.appupp.net/random/5001
top.acgame.net

nu ben ik helemaal niet van spelletjes of zo op mijn telefoon en ik heb ook weinig apps.

maar word hier wel een soort van gek van.....
 

Bijlagen

  • thumbnail_Screenshot_20191102-144409_Chrome.jpg
    thumbnail_Screenshot_20191102-144409_Chrome.jpg
    127 KB · Weergaven: 9
Hallo,

Kijk eerst eens of het probleem verdwijnt door jou browser geschiedenis te verwijderen.
Mocht dat niet helpen, scan dan een met Malwarebytes en 360 Security, die kun in de Playstore kunt vinden.

Kun je verder even laten weten wat je zelf al hebt geprobeerd?
 
Misschien als het e.e.a. niet direct tot succes leidt én je maakt gebruik van een Google of Microsoft account waarbij gegevens van contactpersonen dus in de cloud van Google of Microsoft staan :

kopieer eventueel eigen dingen naar de SD kaart en reset de telefoon naar de factory settings. Kost nog geen kwartiertje en imho makkelijker dan naar de oorzaak van het probleem zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan