Deze heb ik gekocht bij mediamarkt,ik krijg er 60hertz uit,120 fps staat aan max refresh rate maar op de monitor
zijn enkel hdmi 2.0 poorten,voor 120 hertz en meer heb je hdmi 2.1 nodig,of niet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor. Videokaart heeft niets te maken met de refresh rate van het paneel.in de product specificaties staat dat het inderdaas 144hz verversingsrate heeft. Maar dan moet de videokaart van de computer of andere apparatuur dat wel ondersteunen lijkt me.
Ik lees namelijk dit op tweakers, geen idee of het hier mee te maken heeft.
FreeSync ondersteuning
FreeSync Premium
Kijkhoek 178°
FreeSync ondersteuning
FreeSync (afgeleid van VESA Adaptive Sync) is een techniek die tearing én stuttering tegengaat. Dit geeft monitoren een variabele verversingssnelheid, zodat de monitor op ieder moment de verversingssnelheid aanpast op die van de videokaart. Een monitor met FreeSync kan vaak ook met Nvidia kaarten werken, de monitoren waarop dit gegarandeerd is, hebben het label G-Sync compatible en werken meteen. Zo niet, moet je handmatig een driverinstelling aanpassen, dit is echter niet gegarandeerd
Nee, FPS is wat anders dan de refresh rate (Hz).De PlayStation 5 (Slim) ondersteunt 4K beelden met maximaal 120 frames per seconde.zal het hier niet aan liggen ?
ja klopt maar zag ook dit : Een PlayStation 5 biedt 2 vaste verversingssnelheden, namelijk 60 en 120 hertz. Kies daarom altijd voor een gaming monitor met minimaal 120 hertz, zodat je het maximale eruit haalt. Bijna alle PlayStation 5 games ondersteunen full hd gaming op 120 hertz en ook steeds meer games doen dit in 4K.Nee, FPS is wat anders dan de refresh rate (Hz).
De PlayStation 5 (Slim) ondersteunt 4K beelden met maximaal 120 frames per seconde.zal het hier niet aan liggen ?
Wait, what?????????ja klopt maar zag ook dit : Een PlayStation 5 biedt 2 vaste verversingssnelheden, namelijk 60 en 120 hertz. Kies daarom altijd voor een gaming monitor met minimaal 120 hertz, zodat je het maximale eruit haalt. Bijna alle PlayStation 5 games ondersteunen full hd gaming op 120 hertz en ook steeds meer games doen dit in 4K.
dit schrijft moyogozo in zijn post op 6 september :Wait, what?????????
Waarom haal je er in vredesnaam een PS5 bij?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.