• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gebruiker gewist

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

ruudw

Gast
Ik heb de gebruiker gewist op mn laptop die als hoofdgebruiker stond.de laptop is opnieuw opgestart en nu kan ik er gelukkig nog in als administrator maar al mijn instellingen, mailbox, bureaublad,mijn documenten....ALLES is weer standaard kan ik dit nog terug draaien???????

Ik ben er al achter gekomen dat de gebruiker nie geheel weg is, maar staat onder: deze computer/eigenschappen/gebruikersprofielen als Onbekende account.
Dus hij is niet helemaal weg ik kan er alleen niks mee doen nu. weet iemand hoe ik dat weer terug kan zetten of zo iets.....
 
even ter info.....dit stond eerst anders..en ik dacht dat het op te lossen was met een systeemherstel..maar het is windows2000, en ik weet niet hoe het daar mee zit qua systemherstel...

:)
 
het enigste wat ik dan weet :fit:
is dat je je documenten, niet kwijt bent..
je moet gewoon als je via admin (systeem beheerder) naar mijn documenten gaan.. en dan i.p.v admin of dergerlijke je naam, van de gedelete account invoeren.
wat je dan krijgt is alleen je documenten... (maar dat is denk ik ook een van de belangrijkste dingen)...
meer weet ik ook niet :wall:
 
Mijn documenten is leeg als ik als Administrator inlog.
Maar via de verkenner kom ik nog wel bij de mijn documenten van de nu onbekende account, dus het is niet weg.
Ook de postvak in van outlook express is helemaal leeg die ben ik volgens mij echt kwijt:frusty:
 
Laatst bewerkt:
Nee, er wordt een archive-bestand aangemaakt van je Inbox, of heb je die optie uitgevinkt?
 
Niet dat ik weet...waar kan ik dat archief bestand dan terugzien?
 
Dat is mooi, er is een automatische inzien optie, als er op jou account zo'n bestandje wordt gevonden, dat die automatisch worden gemplanteerd :) Dus je moet die account terug krijgen, en dan krijg je automatisch je mail terug! Dus nog even doorzoeken naar een oplossing!




------------

*mod-edit* : topic op duimpje gezet omdat er langer dan 10 dagen geen reactie meer geweest is van TS, en we er zodoende vanuit gaan dat het probleem opgelost is :)

*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat dacht ik al wel.
Ik weet echt niet hoe ik die gebruiker terug moet krijgen.
Heb intussen een nieuwe aangemaakt en deze ook weer naar eigen smaak ingedeeld, maar ben toch van mening dat het ook mogelijk moet zijn om gewoon die gebruiker weer te reactiveren.
Is er echt niemand die dit weet????
 
reactiveren lukt je 100% zeker niet.
Dit is als je bezig bent met het deleten van accounts krijg je 2x een pop up waarop staat; WEET U ZEKER....
en; ALS U NU OP OK KLIKT.... dus dan is dat waarschuwing genoeg, als je dat niet wil.. want als je bijv je PC wilt verkopen, dan kunnen mensen anders gewoon je account weer aanmaken, en dan alles inzien.. dus zo gemakkelijk gaat dat niet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan