• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gebruikersnaam wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hebob

Junior lid
Lid geworden
30 nov 2009
Waarderingsscore
0
Weet iemand hoe je je gebruikersnaam kunt wijzigen? Bedankt alvast!:)

Welk OS?

Windows 7
Windows Vista
of
Windows XP

Windows Vista, maar ik bedoel eigenlijk mijn gebruikersnaam op dit NCF (sorry voor de wat verwarrende formulering)

Best even een administrator bv. Ydieresis, Weballey of Nils
http://www.nationaalcomputerforum.nl/showgroups.php
contacteren (PB'tje sturen) met de vraag (en evtl. de reden, want het wordt geloof 'k enkel maar gedaan als je een goede reden hebt, om te voorkomen dat er een hoop members hun naam laten veranderen al naargelang de wind staat :P)
Maar ik neem aan dat bv. omdat het nu (bv.) voor-/achternaam is, of voor mensen die hun hele mailadres of telenet nummer als gebruikersnaam ingegeven hebben (privacy op het net), het wel geen probleem zal zijn :)

Vraag het aan een Administrator, soms kunnen (of willen :P) ze het veranderen, maar je moet er wel aan denken dat sommige namen ook bezet of inactief zijn!

(ik dacht al een beetje dat het over het NCF ging...)

Moderator kan dus blijkbaar niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan