• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gedeeld videogeheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JWSO

Nieuw lid
Lid geworden
27 apr 2014
Waarderingsscore
0
Goedenavond iedereen,

Ik wil graag een spelletje spelen op mijn computer, en daarvoor heb ik 1GB dedicated video ram nodig. Nu heb ik 32MB. Ik heb genoeg geheugen, en het is gedeeld geheugen, dus mijn inziens zou ik 1 GB kunnen toewijzen aan video en dan dat spelletje kunnen spelen? Nu heb ik al wat her en der gegoogled, en ik zou dat via de BIOS aan moeten passen geloof ik? Hoe moet ik in de BIOS komen en hoe moet ik het aanpassen? Ben niet zo ict'erig aangelegd, dus hoop dat iemand me het simpel uit kan leggen. Ik heb overigens deze laptop: http://www.toshiba.nl/discontinued-products/satellite-c50-a-182/.

Hoor graag van jullie! :)

Groetjes!

Voor zover ik weet kan dit niet, je zal dan een nieuwe videokaart moeten kopen.

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

In mijn Lenovo T30 zit dezelfde HD4000 van Intel.
Maar er zit ook 16GB werkgeheugen in en daardoor is het ook geen probleem om Blu-ray video's af te spelen.

Je zal dus minimaal naar 8GB werkgeheugen moeten gaan zodat er n voor Windows n voor de videokaart genoeg werkgeheugen is; met de standaard aanwezige hoeveelheid van 4GB wordt het gros van het werkgeheugen gereserveerd voor Windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan