• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen beeld HP omni 27inch

Status
Niet open voor verdere reacties.

N Visser

Nieuw lid
Lid geworden
23 mrt 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik heb een HP Omni 27 inch all in one. Sinds een tijd heb ik een probleem dat tijdens het computer gebruik het beeld weg valt (of allemaal strepen) of dat ik bij het opstarten ik geen beeld heb. Geen beeld betekend dat ik bij het opstarten zelfs de BIOS niet te zien krijg. Dit terwijl ik wel hoor dat de computer aan gaat. Door de computer een aantal keren uit en aan te zetten wil het probleem vaak verholpen worden. Echter kan dit soms 1 minuut maar ook 10 minuten duren.

Nu heb ik in de wandelgangen wel eens gehoord dat dit aan de moederbord zou kunnen liggen (en de bevestigingen hierop), maar heeft iemand een idee hoe ik het probleem op kan lossen ? Op internet kom ik het probleem niet echt tegen.
 
Dit is een technische probleem dat niet zomaar op te lossen is.
Omineus is het feit dat je zelfs geen bios ziet.

Dus de machine dient gerepareerd te worden - als jij dat nog waard vind, want 6 à 7 jaar oud.
 
Welk type is het exact?
En als het moederbord het probleem zou zijn doet er meestal niets.
Wat je hoort is het gaan draaien van de ventilator en harde schijf, dat zegt verder niet of het moederbord zelf start.

Zou best aan het voedingsdeel kunnen liggen, zal toch openmaken worden om ook maar iets te kunnen ontdekken.
Losgelaten GPU flip b.v.
Adapter is zwaar genoeg en als die het was, of de aansluitingen, hoorde je ook geen ventilator.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan