• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen beeld op HDMI en VGA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tristank93

Nieuw lid
Lid geworden
17 jun 2010
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Goedenavond allen,

Ik zit met een probleem met betrekking tot het beeld. Van de één op andere dag doet zowel de HDMI als VGA poort het niet meer op mijn Asus. Het is gewoon een normale standaard PC, geen zelf build met ook geen externe videokaart. Ik heb 3 soorten beeldschermen geprobeerd en een VGA naar HDMI kabel maar ook dit werkt niet.

Is mijn moederboard kapot? Kan ik eventueel een usb naar HDMI converter kopen zodat het beeld weer werkt of kan dit alleen maar opgelost worden met een nieuw moederboard?

Alvast bedankt!
 
Geen dedicated videokaart erin?
Type Asus moederbord?

Trek alles eruit en eraf laat alleen de voeding, CPU met koeler en de systeemspeaker/buzzer zitten, bios beeps bij starten?
 
Heb alles eruit geplugt maar als ik opstart hoor ik geen Beep. Maar weet niet zeker of ik die ooit wel gehoord heb bij die pc haha.

Moederboard: h81m-e/m52ad dp_mb
 
Geen dedicated videokaart nee. Ik heb er een foto bijgedaan, weet niet zeker of die stekker de speaker is namelijk.
 

Bijlagen

  • 20190629_143424.jpg
    20190629_143424.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 5
Heel andere layout als in het manual en niet te zien waar die pinnen voor zijn, kijk of er überhoupt een speaker in de behuizing zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan