• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen Email ontvangen van forum

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.272
Waarderingsscore
418
Beste leidinggevende,

Tot voorheen kreeg ik van dit forum altijd netjes een E-mail als er op een topic is gereageerd dit vond ik echt heel erg prettig. Helaas krijg ik deze mails zins enige tijd niet meer, ook al vink ik deze optie "handmatig" aan in de discussietools. Hebben jullie enig idee waar dit door zou kunnen komen?
 
Dit bleek ik, bij controle, reeds te hebben gedaan.
 
In zeldzame gevallen, voor 'n bepaald topic, miste ik in het verleden ook wel eens de notificaties. Nu al een poosje geen problemen meer.
 
Er zijn op dit moment meer mensen die de notificatie e-mails niet ontvangen, terwijl de instellingen in hun profiel wel goed staan. Wilhelm is hierover ingelicht. Hopelijk kan hij de oorzaak vinden en het probleem oplossen.
 
Dan wachten we dat even rustig af. Bedankt voor de informatie.
 
hier het zelfde probleem, sinds enkele weken ook geen berichten meer, ik heb nu extra het adres ingevoerd zoals boven in het linkje staat.
misschien dat dit nog helpt en anders even afwachten.
 
Wat ik tot op heden merk, zijn het bijna allemaal leden en aankomende leden die een e-mailadres bij Microsoft hebben.
Om de een of andere wijze is de spamregeling zo scherp ingesteld door MS, dat NCF-mails schijnbaar gewoon geblokkeerd worden.
Want de e-mailfiunctie heb ik getest en die doet het.
 
bij mij doet hij het nu helemaal niet meer, maar voorheen kreeg ik ongeveer 50% van de tijd een mail over een nieuw bericht, dus ook niet altijd.
ik heb wel gmail, maar dat gebruik ik eigenlijk weinig, alleen voor de ondernemingsraad van het werk, maar misschien dat ik die toch meer ga gebruiken.
 
Ik had me op dit onderdeel geabonnerd om mail te ontvangen!

Beste Abraham54,

aarie25 heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld Geen Email ontvangen van forum, waarop je bent geabonneerd in het forum Schakel Een Mod / Admin In van het Nationaal Computer Forum.
Die mail heeft een tijdaanduiding van 18:00 uur.
 
de spamfilter houd dus de mails tegen, maar alle phisingmails enzevoort komen wel binnen
 
Het is inderdaad een heel rare toestand met servers van MS.
En ik heb alweer een e-mail notificatie ontvangen omdat jij weer gereageerd hebt.
Ergo moet ik concluderen dat er met de mail niks mis is.
Mijn e-mail account hier loopt via Ziggo.
 
Ik heb de filter regel eens verwijderd, even kijken hoe het dan gaat.
 
ik heb nu de emailadres veranderd naar mijn gmail account, kreeg gelijk de mail binnen om te bevestigen, voor mij is het dus opgelost....
 
Het verwijderen van de filters in een Hotmail (tegenwoordig Outlook) hebben helaas geen effect.
 
Ik vermoed gewoon dat de NCF-mails met NL en UK erin door sommige providers als spam worden aangemerkt en niet doorgegeven worden.
 
Nee, ik ontvang ze ook niet meer op een @gmail.com adres.
 
Ik heb jou net een test -mail verzonden met de volgende tekst:

You are receiving this email because your email address was entered as an email test at Nationaal Computer Forum.

The first step of this email test script has been completed. However, a formatting test is still necessary:

A paragraph break.
A single line break.

Another paragraph break.
Another single line break.
Another single line break.

If the above lines look correct, you are finished. The email features on your server are setup correctly.
If this email is run together on one line, there is possibly a configuration error with your mail server. Please ensure it is configured correctly.

Laat maar weten of je die ontvangen hebt of niet.
Je kan namelijk niet op die mail terugantwoorden.
 
Deze is ontvangen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan