• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen enkele e-mail notificatie meer

Leono

Enthousiast
Lid geworden
20 jan 2013
Berichten
2.536
Waarderingsscore
157
Geachte Moderatoren,

Sinds geruime tijd ontvang ik van dit forum werkelijk geen enkele e-mail notificatie meer.

Het was altijd al een beetje rommelig ("soms wel, soms niet"), maar nu (geruime tijd dus al) is dus de totale stilte ingetreden.

Kan hier iets aan gedaan worden?
 
Heel vervelend natturlijk - heb jij in jouw voorkeuren al nagekeken of daar jouw instellingen correct zijn?
En ik vraag mij af of er meer zijn, die met hetzelfde probleem kampen.
 
Hallo Abraham,

Ja, mijn voorkeuren had ik al nagekeken.

Maar, hoe kan het nu dat ik van dit bericht van jou opeens wèl een notificatie ontvang?

Het fenomeen "soms wel, soms niet", heb ik ook wel van anderen gehoord.

Maar "helemaal nooit" was nieuw voor mij.
 
@Leon,

Klik in jou voorkeuren eens alleen op opslaan.
Ik heb dit ook wel eens gehad en dit was voor mij en andere de oplossing.
 
Hallo Arjan,

Gedaan! Nu hoopvol de toekomst in.

Er zijn ook forums die ik volg (zoals Windows 7) en hoop ook die berichten weer te ontvangen.

Bij de voorkeuren kwam ik opnieuw de term "pushbericht" tegen. Ondanks zoeken op het www weet ik nog steeds niet wat dit betekent: wellicht te maken met smartphone?
 
Van NCF heb ik ook al een tijdje geen mail meer gezien. PCS werkt nog normaal.
De bedoeling van de pushberichten weet ik ook niet maar krijg wel steeds opnieuw een melding hierover en moet deze telkens uitschakelen want niet gewenst.
 
Typ in de door jou gebruikte zoekmachine in :

what is a push notification

en er gaat een wereld voor je open.
 
De bedoeling van de pushberichten weet ik ook niet maar krijg wel steeds opnieuw een melding hierover en moet deze telkens uitschakelen want niet gewenst.

Als je op het kruisje klik recht in de melding van de push bericht.
Dan komen er meerdere opties te voorschijn, waar 1 van de opties is never show again.
Je zou eens kunnen kijken of het dan weg blijft.
 
Hallo Arjan,
Gedaan! Nu hoopvol de toekomst in.


Hallo Leon,

Hopelijk is het nu opgelost.
Dat zal de komende dagen duidelijk worden.
 
@Aarie25
Dat moet ik nu bij elke start (inloggen) doen. Dan blijft die melding weg tot ik terug inlog endan staat ie er weer. Ik heb bij de voorkeuren alles met "push" de vinkjes verwijderd maar zonder resultaat.
 
Je hebt gelijk, bij mij staat het er ook weer.
Kijk eens of het helpt als je onder voorkeuren alle vinkjes voor push weg haalt en dan op slaat.
Want als ik dat doe en dan op het kruisje klik van het push bericht, staat er toestaan of blokkeren.
 
Bij mij werkt dit ook niet. Ik krijg ook geen keuze mogelijkheid "toestaan, blokkeren". Als ik terug inlog staat die balk er weer (net zo bij PCS).
 
Heb jij ook hier het vinkje weg gehaald?
Receive push notification when a new conversation message is received

Ik heb in totaal 15 vinkjes verwijderd en toen opgeslagen.
De melding van blokkeren leek van Chrome te komen.
Maar dat kan ik mis hebben.
 
Bedoel je deze vinkjes bij Push? Die zijn dus allemaal weg.
5ca6423d28efd-screenshot_01.jpg
 
Ja maar ook die daar boven staat.
Receive push notification when a new conversation message is received
 
Die Push notificaties hebben mijn inziens geen enkel van doen met het wel of niet kunnen ontvangen van geabonneerde e-mails.
 
Die Push notificaties hebben mijn inziens geen enkel van doen met het wel of niet kunnen ontvangen van geabonneerde e-mails.
Dat denk ik ook. Bij mij staat overal Push aangevinkt en nog nooit heeft iemand mij geduwd.

Vandaar mijn eerdere vraag wat dit eigenlijk te betekenen heeft.
 
@Leono - jij krijgt als jij het ingeschakeld hebt - van dit bericht een push-notificatie.
 
Hallo Abraham,

Zoals gezegd weet ik niet hoe een Push-notificatie er uit ziet. Dus ik ontving er denkelijk nog nooit een.

Van dit forum ontvang ik tot nu toe alleen e-mails als er gereageerd wordt in dit topic. Of zijn dat nu de Push-notificaties?

Verder nog niets ontvangen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan