• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Geen full screen meer mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pindakaasmonster

Nerd in progress
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
72
Waarderingsscore
0
Ik post hier omdat ik eergisteren een mega-update heb gehad en denk dat het daar aan ligt?
Ik kan nu ineens geen films/ programma's meer full screen bekijken. Ik zat op de NPO-site maar YouTube en Netflix hebben dus hetzelfde probleem, het blijft in het orginele formaat.
Omdat Netflix al een groot beeld heeft kan ik via Chrome een volledig scherm activeren en toch kijken maar bij die andere 2 sites lukt dat natuurlijk niet.
Ik weet ff niet waar ik nu moet zoeken. Heb bij beeldscherminstellingen gekeken en ook bij Chrome.
Alvast bedankt! :)
 
Wat voor mega update bedoel jij?
De maandelijkse Windows updates?
Lukt het wel met een andere browser?
 
Ik heb vorige week m'n geassembleerde PC aan t werk gekregen. Alleen mn harde schijven zijn overgegaan naar deze nieuwe PC. Heb weer m'n code voor Windows 10 moeten invoeren, heeft wat kleine updates gedaan. Maar eergisteren heb ik dus een hele grote gehad van zeker 45 minuten.
Omdat ik daarvoor 9 maanden lang op m'n laptopje heb gewerkt en die geen Windows 10 bevat kan ik ook niet vergelijken!
Heb inderdaad ook nog IE geprobeerd maar die is zo troubled dat ik daar niet eens beeld krijg en IE wil ik verder ook niet gebruiken dus die heb ik snel maar weer weggeklikt.
 
Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Events Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
  • List Restore Points
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dienen de gebruikte webbrowsers afgesloten te zijn!
 
Opgelost!!! Ik weet alleen niet hoe ik deze thread kan sluiten.
Bedankt!
 
Alleen de mods of admins kunnen dit topic sluiten.
Maar hoe is het opgelost?
Vaak verdwijnen problemen door Windows updates als sneeuw voor de zon.
 
Ik zal dit topic op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan