• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost geen geluid uit koptelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva38

Vaak hier
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
674
Waarderingsscore
3
Na het resetten van mijn desktop met windows 10 komt er geen geluid meer uit mijn Sennheiser draadloze koptelefoon. De koptelefoon werkt wel op de TV en is dus in orde. Hij wordt ook herkend op de PC en er wordt gemeld dat hij correct werkt...Waarom komt er dan geen geluid uit? Als ik een koptelefoon met draad aansluit op dezelfde uitgang werkt die wel.
Weet iemand raad?
 
Heb je bij Afspeelapparaten de koptelefoon als standaard ingesteld? Zo niet, begin daar dan eens mee.
 
Ja die staat als standaard ingesteld
 
Het is geen BT
 
Is het geluid soms niet gedempt ?
Waarom komt er dan geen geluid uit? Als ik een koptelefoon met draad aansluit op dezelfde uitgang werkt die wel.

En wat zit er nu in de uitgang als je de draadloze koptelefoon gebruikt ? Daar ben ik benieuwd naar .
 
Type opgeven zou handig zijn geweest......
 
Als je een geluidstest doet hoor je dan wel iets of ook niet?
 
Is het geluid soms niet gedempt ?


En wat zit er nu in de uitgang als je de draadloze koptelefoon gebruikt ? Daar ben ik benieuwd naar .
De verbinding met de basis van waarop de draadloze koptelefoon rust en oplaadt
 
Als je een geluidstest doet hoor je dan wel iets of ook niet?
Neen , ik hoor niks behalve geruis .
Type opgeven zou handig zijn geweest......
Het is een Sennheiser RS 120 II. Ik heb 2 zo'n toestellen die het trouwens alletwee wel doen op de TV maar niet op de PC. Het ligt dus zeker niet aan de koptelefoon.
 
Indien je wel geluid uit een hoofdtelefoon hebt met een draadje, neem aan via de audio uit op de front aansluiting, ga ik ervan uit dat het tussen de transmitter en hoofdtelefoon zit en het niets met het resetten van W10 heeft te maken.

Alle stekkers ver genoeg erin?
 
Indien je wel geluid uit een hoofdtelefoon hebt met een draadje, neem aan via de audio uit op de front aansluiting, ga ik ervan uit dat het tussen de transmitter en hoofdtelefoon zit en het niets met het resetten van W10 heeft te maken.

Alle stekkers ver genoeg erin?
Dag Lange Pier, het is inderdaad de transmitter. Ik heb twee identieke toestellen en had alleen de koptelefoons uitgeprobeerd en die deden het alle twee op de TV en geen van beiden op de PC. Ik heb nu de transmitter uitgeprobeerd op de TV en die doet het inderdaad ook daar niet. Doordat het probleem ontstaan is terzelfdertijd met het resetten van de PC heb ik alleen in die richting gedacht. Dus van harte bedankt ook alle andere leden die gereageerd hebben.
 
Goed om te horen dat je het probleem hebt gevonden.
Ik zal dit topic dan op opgelost zetten.
 
Fijn dat het is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan