• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Acer 1

Nieuw lid
Lid geworden
17 dec 2019
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik heb ineens geen geluid op mjn laptop.Wat zou dat kunnen zijn? Hij draait op Windows 8
 
Heb je meer info, screenshot van je geluidmixer en van je appratenbeheer?
 
Toevallig een hoofdtelefoon of iets dergelijks ingeplugd (gehad)?
 
Toevallig een hoofdtelefoon of iets dergelijks ingeplugd (gehad)?
Ja,dat heb ik gedaan.Geen geluid.Troubleshooting zegt dat mijn audio device in orde is.Niet dus.
 
Toch even als het lukt een screenshot maken van apperaten beheer en volume mixer.

Dan kunnen we even meekijken, raar dat een koptelefoon ook geen geluid geeft en als het kan ook even een screenshot van je taakbalk dat er niet ergens een kruisje staat. gewoon voor de zekerheid even.

tip voor een screenshot.
 
Toch even als het lukt een screenshot maken van apperaten beheer en volume mixer.

Dan kunnen we even meekijken, raar dat een koptelefoon ook geen geluid geeft en als het kan ook even een screenshot van je taakbalk dat er niet ergens een kruisje staat. gewoon voor de zekerheid even.

tip voor een screenshot.
 

Bijlagen

  • 1576594616270..jpg
    1576594616270..jpg
    5,2 MB · Weergaven: 8
  • 1576594871782..jpg
    1576594871782..jpg
    3,9 MB · Weergaven: 9
ik zou de geluidsdriver verwijderen uit de apperaten beheer, dus de audiodriver deinstaleren en opnieuw opstarten. de screenshot geven aan dat het goed staat. dus de driver opnieuw laten instaleren om mee te beginnen
 
@Acer 1 Als je een bericht plaatst dan quote je het gehele voorgaande bericht. Dat is niet nodig. Gebruik die optie alleen als je een bepaald deel van een reactie wilt aanduiden. Anders kan je gewoon reageren via het reactieveld onderaan het topic.

Controleer ook eens of alles in de PC correct is aangesloten.
 
oja vergeten te zeggen, je weet maar nooit, na het verwijderen de pc opnieuw starten, windows lost meenstal veel op na een herstart dan. en mocht je willen, stap aub over naar windows 10. Dat kan nog steeds gratis via microsoft server. Compleet legaal en echt een tip voor mensen met windows 8 of 7. Lees het artikel even goed door en heb even geduld met het instaleren. Dat gaat via een update en geeft na een uurtje vanzelf wel aan dat hij wil gaan. Kwestie van geduld maar werkt perfect.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan