• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen Geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter stefaanvb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

stefaanvb

Gast
Hallo jongens en meisjes,
Ik heb een vraagje waarom komt er geen geluid uit mijn koptelefoon wanner ik deze aansluit op mijn cd-rom station. Deze heeft wel een aansluitingsmogelijkheid toch komt er geen geluid aan is dit normaal of ligt de fout bij mij help mij aub.
stefaan

kan het wezen dat het kabeltje niet aangesloten is van:
Cdrom -> Moederbord

(zul je in de kast moeten bekijken)

Kabeltje is niet van belang als je rechtstreeks de koptelefoon aansluit op je CD-ROM speler. Staat de volume knop wel goed? Is de koptelefoon wel goed? Klopt dit allemaal dan blijft er weinig over dan dat de CD-ROM speler zelf niet goed zou zijn! Of in hele sommige gevallen bij oude CD-ROM spelers draaid wel de CD-ROM maar hij kan nieh overweg met gebrande audio cd's! Probeer ook eens een andere koptelefoon.

Unknown

Probeer anders achterin de computerkast, (zit meestal aansluiting voor audio-boxen etc.) de plug van de kabel in te pluggen, dat is meestal een groene kleur wat de aansluiting heeft.
Waarschijnlijk doet ie het dan wel, anders ligt het misschien aan je drivers voor geluid, kijk of die wel geinstalleerd zijn,

Succes Verder, Luuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan