• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Geen internet op mijn nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoostL10

Nieuw lid
Lid geworden
6 jun 2021
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Ik heb zelf een game pc gebouwd en windows geïnstalleerd alleen de wifi doet het niet.
Er is al een internet kabel aangesloten maar hij geeft aan 'er is geen stuurprogramma voor uw netwerkadapter gevonden

Kan iemand mij helpen?
 
Opgeven van de merken en types hardware kan helpen en een desktop moederbord heeft meestal geen wifi.

Glazen bol zit in de afwasser.
 
Op een andere computer even de drivers downloaden van je moederbord, op een stickje zetten en daarmee de drivers installeren.
 
wat heb je allemaal al geprobeerd?

gaat het om wifi of internet via een lan kabel?
 
Het gaat om een lan kabel
 
Sorry voor de late reactie ik kreeg geen meldingen van deze site
 
Opgeven van de merken en types hardware kan helpen en een desktop moederbord heeft meestal geen wifi.

Glazen bol zit in de afwasser.
Moederbord= asrock b460 pro4
Processor= intel i5 10400f
Videokaart= asus tuf gaming 1660 super

Als je meer moet weten moet je het maar zeggen ik ken mijn pc uit mijn hoofd
 
Er zit geen wifi op jouw moederbord, dus dat gaat sowieso niet werken. Zoals reeds gemeld, op een andere pc de LAN driver downloaden en op een stickje zetten. KLIK HIER voor de pagina van je drivers.
Heb je al gekeken in apparaatbeheer of de LAN of een onbekend apparaat daar in staat?
 
Hier vind je de drivers van jou moederbord.
 
Artstudiog is mij net voor :)
 
Ik weet dat mijn moederbord geen wifi heeft maar een lan kabel hoort gewoon te werken
 
Ik heb een externe cd drive waarmee ik de driver cd kan downloaden maar ik weet niet hoe het werkt
 
Zet de auto driver update eerst uit.

Dan de chipsetdriver installeren en rebooten, dan pas de andere drivers.
Haal ze op op de eerder genoemde site en zet die op een stick met de pc/notebook waar je nu mee werkt, cd mag ook wel maar die drivers zijn soms wat ouder, hang die exteren aan een USB 2.0 poort die werkt altijd in Windows.
 
Ik weet dat mijn moederbord geen wifi heeft maar een lan kabel hoort gewoon te werken
Nee hoor. Zonder chipset drivers werken niet alle onboard dingen direct.
Enfin het werkt en ben je weer een ervaring rijker :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan