• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen nieuwsbrieven ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicojandrost

Nieuw lid
Lid geworden
29 mrt 2019
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Help!
Al een maand krijg ik in mijn e-mail geen nieuwsbrieven meer van Kassa, Radar of het AD.
Een e-mail bericht aan mijzelf gestuurd komt goed binnen. Als ik iets per e-mail bestel gaat het ook probleemloos.
Van alles geprobeerd: Cookie-instellingen aangepast. Nieuwsbrieven opnieuw aangevraagd. Thunderbird opnieuw geinstalleerd. Provider Kabel Noord gebeld. Malwarebites gedraaid en Virusscanner uitgevoerd.
Ik werk met Windows7.
Wat is de oplossing?
Nico Drost
 
Je zou eens kunnen kijken of ze wel binnenkomen als je een ander email programma gebruikt.
Bijvoorbeeld Outlook.com
Ik neem aan dat jij een email adres van Kabel noord gebruikt?
 
Ook andere emailprogramma's zoals G-mail of Outlook heb ik geprobeerd. Hierdoor kwam ik van de regen in de drup. (Emails die wel binnenkwamen verdwenen na ongeveer tien minuten volledig)
Nico Drost
 
Dat is heel vreemd.
Is jou email adres van Kabel noord? Of waar eindigt jou email adres op?
Want het lijkt erop dat er iets niet goed gaat met hun server.
Hoe staat jou email adres ingesteld, als Pop of Imap?
 
Mijn email moet op POP staan. Door Imap verdwenen juist alle binnengekomen emails na een aantal minuten weer. KNID staat voor Kabel Noord Internet Diensten. Hier heb ik ook tv en telefoon via internet. Ik heb ze gebeld en zou per email antwoord van ze krijgen, maar dat gebeurde helaas niet. Het blijft vreemd, alle emails wel, maar nieuwsbrieven niet kunnen ontvangen.
 
Ik zou toch nog eens contact zoeken met hun.
Want het is wel vreemd dat dit gebeurd.
Of hun moeten een spam filter hebben die de nieuwsbrieven als spam ziet.
Jij hebt zeker geen ander email adres van een andere provider om te kijken of ze dar wel gewoon binnenkomen?
 
Verdwijnende E-mails door IMAP, dat zou niet moeten kunnen. Dan gaat er toch echt iets mis met je instellingen. Kan je mij verstellen welk E-mailprogramma je gebruikt en hoe je een en ander nu hebt ingesteld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan