• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Geen output naar beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheHahn

Bekend gezicht
Lid geworden
4 nov 2010
Berichten
149
Waarderingsscore
2
Hoi allen,

Vandaag wilde ik een pc uit voorraad halen om te gaan gebruiken, maar ik krijg er geen output uit. Er zitten alleen video uitgangen op de videokaart, niet op het moederbord. Alle output van de videokaart geeft geen beeld, helemaal niets. Het scherm zegt dat er geen input is.

Ik heb er een andere videokaart ingedaan waarvan ik weet dat deze werkt, maar dat geeft ook niks.

De ventilatoren draaien, maar die op de videokaart stoppen heel regelmatig. Misschien dat hij steeds opnieuw opstart?

Ik heb de CMOS gecleared, dat hielp ook niet.
Omdat de pc niet aan wil, heb ik maar beperkte specificaties. Het moederbord is van MSI, X99A SLI Plus.

Wat ik nog wel gedaan heb, is het testen van een m-2 ssd kaart. Deze heb ik in de pc gestoken toen ik hem voor de eerste keer heb aangezet. Ik weet echter niet dat dit toeval is, of dat het de oorzaak is.

Alle harde schijven zijn al een keer losgekoppeld, aangezet zonder iets verbonden enz. Dit werkte allemaal niet.

Iemand nog opties?
 
Ander beeldscherm geprobeerd? Andere kabel?
 
@Rubensky Dat heb ik allemaal getest, vele kabels en schermen aan te pas gekomen ;-)

@Lange Pier Ik hoor geen piep, maar het lijkt dat het moederbord niet opstart. De reset lamp op het moederbord knippert al binnen de seconden. Tegelijkertijd knippert er een ledje "A_BIOS1". Als deze uit zijn, gaat de "CLEAR CMOS" aan.

Dit herhaalt zich dan steeds. Hij lijkt me dus niet goed aan te gaan, alsof hij het steeds blijft proberen.
 
Met systeemspeaker en geen bios beeps lijkt mij dat dan de chipset het heeft begeven, wordt er niets geïnitialiseerd, geen garantie meer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan