• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LadyE

Gast
Hallo Allemaal,

Ik had een maandje of wat geleden een probleem met mijn PC.
Frank, hoop dat jij mij nog herinned. Maar het probleem is inmiddels opgelost.
Het was de harddisk, en waarschijnlijk een virus die zich erin gebakken had.
En door het te vele opstarten en afsluiten is tie kaduuk gegaan.
Maar ik wilde even weten hoe het met iedereen gaat? Ik hoop goed! Hier gaat ook alles oke.
Ik vind het wel leuk om even te weten hoe het met iedereen gaat. Jullie hebben destijds fantastisch bijgestaan. Nou, groetjes van mijn kant aan iedereen.


Will :rolleyes: :rolleyes: :lol: :lol:
 
Tuurlijk herriner ik me jou nog :) van hier maar ook van hier dan was het toch hetgeen wat ik in eerste instantie dacht:

"Of het je bios is die beschadigd is betwijfel ik, denk eerder aan je harde schijf. die of beschadigd is, niet geod is aangesloten of de setup niet goed is gegaan" -Qoute

Maar fijn dat alles nu is opgelost.

frank
 
Originally posted by frankw@02-05-2004, 15:49:10
Tuurlijk herriner ik me jou nog :) van hier maar ook van hier dan was het toch hetgeen wat ik in eerste instantie dacht:

"Of het je bios is die beschadigd is betwijfel ik, denk eerder aan je harde schijf. die of beschadigd is, niet geod is aangesloten of de setup niet goed is gegaan" -Qoute

Maar fijn dat alles nu is opgelost.

frank
ik denk de setup en dan volgt en een op het ander. Maar inderdaad gelukkig dat het opgelost is, want ik heb er echt wel slapeloze nachten vangehad
hahahaha.
Maar je leert wel een heleboel (dank zij jullie ook hoor!!!) en als je alle onderwerpen een beetje doorleest dan kom je echt een hoop te weten.
In mijn omgeving ben ik nu de COMPUTER EXPERT hahahahahaha leuk he.
En dat op mijn leeftijd nog wel.
We keep in touch. Groeten,
Willy
 
Met mij gaat het wel redelijk heb alleen een crash gehad met mijn brommer.

Maar goed alleen wat kneuzingen aan over gehouden en een brommer met ongeveer 1200 euro schade, daar kan je beter een goed systeem voor halen. Nou jah ik ben blij dat ik zelf weinig heb.

En geen dank voor het bijstaan, weet niet of ik toen ook al van de partij was maar ik vind het altijd leuk om mensen te helpen.
 
Originally posted by Ydieresis@02-05-2004, 17:24:36
Met mij gaat het wel redelijk heb alleen een crash gehad met mijn brommer.

Maar goed alleen wat kneuzingen aan over gehouden en een brommer met ongeveer 1200 euro schade, daar kan je beter een goed systeem voor halen. Nou jah ik ben blij dat ik zelf weinig heb.

En geen dank voor het bijstaan, weet niet of ik toen ook al van de partij was maar ik vind het altijd leuk om mensen te helpen.
He Ydieresis sterkte met je gezondheid en brommer, hopelijk was je goed verzekerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan