• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen updates meer. Blijf ik wel beschermd /veilig met AVG security

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martinus 1900

Nieuw lid
Lid geworden
15 jan 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik gebruik windows 10 standaard. Ik heb echter nog een andere computer met windows 7. Daar komen geen updates meer van. Ik heb hier wel AVG security en VPN op geinstaleerd. Blijft mijn computer (met windows 7) zo wel beschermd/veilig?
 
Jouw Windows 7 is dus niet goed beschermd tegen Ransomeware en krijgt die computer met een Ransomware aanval te maken, dan wordt alles in jouw netwerk - ook jouw Windows 10 vernaggeld, doordat alles wat persoonlijke documenten zijn dan zodanig versleuteld worden, dat je niet hoeft te hopen dat je ze ooit terugkrijgt.

Wat je daarom als extra in Windows 7 kan installeren is OS-Armor, dat beveiligt o.a. tegen Ransomware aanvallen en dus een aanvulling wordt op de gebruikte antivirus!

 
Meer info:
 
Blijft mijn computer (met windows 7) zo wel beschermd/veilig?

Welkom op het forum!
Je kunt nog steeds gratis upgraden naar Windows 10, dus als je echt veiliger wilt zijn is dat de beste optie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan