• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost geen verbinding met netwerk(ethernet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

style1980

Gewaardeerd
Lid geworden
8 apr 2009
Berichten
1.287
Waarderingsscore
0
Goedemorgen allen,

Sinds vanmorgen heb ik ineens geen bedraad internet meer wel wifi.
Als ik de netwerkkabel in een laptop plaats dan werkt het uitstekend.

Ik heb een acer predator PO3-600

De pc staat ook niet in vliegtuigstand.

Groeten Bas
 
Heb je recentelijk iets aan de pc veranderd waardoor dit probleem ontstaan kan zijn?
Een tweede oplossing kan zijn om toch even de router te herstarten. Soms lost dat het probleem op.
 
Hallo Rubensky,

De router is herstart zonder dat het tot de oplossing was, er is verder niks aan de pc verander.
Behalve dat er windows updates zijn geweest en een update van de videokaart.
Ik zat net bij apparaatbeheer te kijken en zie daar ook helemaal geen netwerkkaart staan.

Ik heb via acer geprobeerd wat drivers te installeren maar dat is ook geen succes of ik moet de verkeerde hebben gedownload....

5f8fecde741d2-Naamloos.png
 
Kan je eens kijken of er een herstelpunt is gemaakt van voor de update? Zo ja, zet je pc dan daarnaar terug.
 
Net teruggezet naar een eerder herstelpunt, helaas heeft dit niet geholpen en zie ik ook geen andere netwerkadapters verschijnen.
 
Het lijkt er sterk op dat de aansluiting defect is.
 
Lastig, je kan de pc meenemen en hem elders aan internet knopen om het te testen. Of een oude router aan je pc hangen en dan kijken of je daarop kan inloggen.
 
Je kan nog in het bios gaan kijken of de ethernet LAN aanstaat maar ik vrees ook dat die netwerk aansluiting naar de knoppen is. Beste en snelste oplossing: klik hier
 
Dank iedereeen,

Ik heb de kaart eruit gehaald en even in een oude pc gezet, daarin deed hij het ook zonder probleem.

Heb hem nu weer terug geplaatst en nu doet hij het weer.

Wie het weet mag het zeggen haha.

Ik ga ervan uit dat het eenmalig was, mocht dit probleem zich vaker voordoen dan ga ik ervan uit dat er een nieuwe kaart in moet.


Nogmaals dank voor jullie tijd en moeite.
 
Graag gedaan, fijn dat het weer werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan