• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

geen windows media player windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcooo4

Gevestigd lid
Lid geworden
14 jan 2013
Berichten
426
Waarderingsscore
0
hoi
ik heb Windows 8.1 pro x64, maar er staat helemaal geen Windows media player op.
waar kan ik die downloaden om het alsnog te installeren?

Marco
 
bedoel je soms niet de Windows Media Center ?

* de Windows Media Player 12 is gentegreerd in Windows 8.1 en Windows 8.1 Pro, maar zonder mogelijkheden voor het afspelen van dvd's.


**indien je het Windows Media Center bedoelde deze kun je enkel verkrijgen indien je deze aankoopt ..
de tijd dat deze dus gratis te verkrijgen was is voorbij !
***Als u een pc hebt met Windows 8.1 Pro, kunt u het Windows 8.1 Media Center Pack aanschaffen. Deze bevat ook dvd-afspeelfunctionaliteit

lees dit er eens op na
...en verkrijg de gratis de media center
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedoel je soms niet de Windows Media Center ?

* de Windows Media Player 12 is gentegreerd in Windows 8.1 en Windows 8.1 Pro, maar zonder mogelijkheden voor het afspelen van dvd's.


**indien je het Windows Media Center bedoelde deze kun je enkel verkrijgen indien je deze aankoopt ..
de tijd dat deze dus gratis te verkrijgen was is voorbij !
***Als u een pc hebt met Windows 8.1 Pro, kunt u het Windows 8.1 Media Center Pack aanschaffen. Deze bevat ook dvd-afspeelfunctionaliteit

lees dit er eens op na
...en verkrijg de gratis de media center

Ik bedoel echt Windows media speler, die je standaard gebruikt voor muziek en video's.

Als ik een liedje wil openen en openen als doe staat er het pad naar de locatie waar media player hoort te zijn, als ik dat pad gebruik zegt hij dat het programma niet gevonden is.
 
als je naar de ( C: ) Program Files zie je daar vervolgens de map "Windows Media Player " vermeld staan !
indien zo open je deze en klik je met rechts op "wmplayer.exe" om een snelkoppeling naar je buraeublad te maken (of je start de wmplayer.exe op en je maak deze vast aan je taakbalk )

**vraagje : het betreft hier toch wel een legaal aangekochte versie of heb je deze gedownload
want het kan dus zijn indien je deze gedownload heb dat men er een paar vaste onderdelen er uit verwijderdt heeft ...
ik zeg het nogmaals de Windows Media Player is een vast onderdeel van de Win8 (pro) - Win8.1 (pro)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als je naar de ( C: ) Program Files zie je daar vervolgens de map "Windows Media Player " vermeld staan !
indien zo open je deze en klik je met rechts op "wmplayer.exe" om een snelkoppeling naar je buraeublad te maken (of je start de wmplayer.exe op en je maak deze vast aan je taakbalk )

**vraagje : het betreft hier toch wel een legaal aangekochte versie of heb je deze gedownload
want het kan dus zijn indien je deze gedownload heb dat men er een paar vaste onderdelen er uit verwijderdt heeft ...
ik zeg het nogmaals de Windows Media Player is een vast onderdeel van de Win8 (pro) - Win8.1 (pro)
Hij is gedownload, maar ik heb deze download is eerder gebruikt en toen zat hij er wel bij.
Het is een clean install. Hij is succesvol geactiveerd

---------- Bericht toegevoegd op 17:29 ---------- Vorige bericht was op 12:38 ----------

bedankt emi het werkt, de reden dat ik het pad zag was omdat ik standaard installatiepad naar de E schijf heb gezet dus daar was het pad ook naartoe.
maar nu doet hij het
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan