• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

geforce rtx 2080ti wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik hou niemand voor de gek

ik heb een 500watt voeding die wordt voor 71% belast

Nvidia geforce 2080ti kaart

in de bios staatde "Primaire Graphic Adapter" op PCI-express en de "IGPU Multi-Monitor" op enabled
zo is mijn pc zoals ik hem kocht
na DDU
screen shots van bios
Image2

en nog steeds wil de driver er niet op

speccy
 
Laatst bewerkt:
Dan probeer eerst eens de Tip van Abraham54 downLoad Speccy van Piriform
 
Probeer het eens via Experience.

Tis wel een vreemd fenomeen en Speccy is helemaal niet nodig, we weten alles al.
 
ik heb een 500watt voeding die word voor 71% belast

Nvidia geforce 2080ti kaart

in de bios staatde "Primaire Graphic Adapter" op PCI-express en de "IGPU Multi-Monitor" op enabled

speccy
 
GeForce_Experience_v3.20.0.118
werkt ook niet
 
en nog steeds geen foto van de videokaart zelf die je wilt inbouwen (de 2080Ti) en foto van een open behuizing. En dan bedoel ik een duidelijk foto van hoe het op dit moment alles zit.
Met installatie van de 2080ti.

Zet je igp multi monitor optie in het bios uit, zodat enkel de 2080ti word aangesproken.
en sluit je monitor aan op de monitor (HDMI) uitgang van je nieuwe videokaart. veel gemaakte fout ook dat er mensen zijn die alsnog de oude aansluiting gebruiken.
 
Is toch allemaal al geschreven, gewoon even de draad doorlezen.:(

En TS, ga morgen eens contact opnemen met de leveranciers.
 
waar zie jij dan foto's van de videokaart zelf en open pc behuizing? ik nergens
 
en nog steeds geen foto van de videokaart zelf die je wilt inbouwen (de 2080Ti) en foto van een open behuizing. En dan bedoel ik een duidelijk foto van hoe het op dit moment alles zit.
Met installatie van de 2080ti.

Zet je igp multi monitor optie in het bios uit, zodat enkel de 2080ti word aangesproken.
en sluit je monitor aan op de monitor (HDMI) uitgang van je nieuwe videokaart. veel gemaakte fout ook dat er mensen zijn die alsnog de oude aansluiting gebruiken.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 15
  • 2.jpg
    2.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 18
  • 91Qg5K-cmfL._SL1500_.jpg
    91Qg5K-cmfL._SL1500_.jpg
    324,9 KB · Weergaven: 21
@ jonagold,

Je laat een internetplaatje zien van een ASUS RTX 2080ti, op de foto van je pc een Powercolor RX 570 red devil videokaart. wil je nu echt beweren dat die kaart een RTX 2080ti van ASUS is?
Buiten dat de videokaart niet eens voeding krijgt, de PCI-express power kabel is niet er in.
Waar heb je de RX 570 (vermeende RTX 2080ti) vandaan? internet via marktplaats privé?

Houd die videokaart in je pc, sluit de stroomkabel die er in hoort aan de zijkant van je pc.
installer de driver in het lijstje die van toepassing is, en ga aangifte bij de politie doen wegens oplichting.

het betreft dus een Powercolor RX 570 videokaart van huize AMD, EN NIET OM EEN RTX 2080 TI!!!
Drivers:
AMD Video Driver (Deze downloaden, installeren en show dan het resultaat)
en de power color kaart....
RX 570
 
even een opsomming ook van het geforce 2080ti wil niet installeren probleem.

  1. Je laat ons weten met afbeelding dan je de drivers niet geinstalleerd krijgt.
  2. in een verder post vraag/vermeld je dat het een intel HD of iets moet zijn maar vermeld dat in systeembeheer een rx 570 vermeld word.
  3. volgens jou zat er als IGP een Intel HD 630 in en is/was zoals jij hem kreeg, dus ik kan aannemen dat je nooit bewust een rx 570 in huis zou hebben gehad.
  4. idem de vermelde drivers willen niet installeren.
  5. je kwakelt over PSU die maar voor 71% belast zou worden (hoe meet je dat in vredesnaam?!?) en laat je systeem zien zoals je van een programma voorgeschoteld krijgt.
  6. NA EINDELIJK aandringen maak je eindelijk een foto van het binnenste van je computer, maar laat een internetplaatje zien van een RTX 2080ti, terwijl de verbouwde videokaart in je pc overduidelijk een ander type videokaart laat zien.
Bekijk nu eens het lijstje hierboven en krabbel nog eens achter je oren.
Heb je die verpakking gekregen MET die videokaart die NU in je pc zit bij aankoop?
Zo ja, gaat er serieus nu geen kwartje vallen van de afbeelding van het op de doos afgebeelde videokaart en de videokaart die IN je pc zit op DIT moment?
Dan rest nog de vraag, heb je deze videokaart uit een OFFICIEEL winkel (zo ja betaalde prijs even vermelden), of gekocht van iemand privé voor een verhoogde prijs.

Dan nog eens een leuke opmerking aan deze forum gebruikers.
klooien met biosinstellingen, programma's installeren van één of ander vage website is zowiezo al goed fout!
Had men meteen verwezen na het melden dat er een RX 570 zou zijn als de topic om een RTX 2080ti zou gaan had deze ellenlange touwtrekken na 3 tot 4 post's opgelost kunnen zijn.

Kort samen gevat.
En topicstarter nu NIET eigenwijs zijn!
Het gaat hier om een POWERCOLOR RX 570 videokaart en dus NIET op een RTX variant.
Download die AMD Driver in de link hierboven, installeer deze en veel plezier met je nieuwe RX570 kaart.
 
En zeker niet vergeten om die 8pins voeding in te pluggen in je videokaart!!
 
werkt niet in de 1809 versie van windows


391.35-desktop-win10-64bit-international-whql
384.76-desktop-win10-64bit-international-whql

deze 2 oudere drivers doen het wel

er zijn veel topics op google over dit onderwerp
Lijkt mij dan ook sterk indien het een AMD kaart is. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan