• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gegroet

Originally posted by *Kingpin*@02-10-2004, 21:06:24
of in de politiek
:lol: hahaha :lol: Frank moest het horen :rolleyes: :lol: ;)

Nou fijn dat je terug bent funKy, of ben je alweer weg ondertss? :lol:
:D Nee lieve schat ben het weekend vrij. :D
Wacht op je foto"s. :ph34r: smeerpoets :ph34r:
 
:lol: :lol:

sorry heeft even geduurd.. omleidingen :rolleyes: :lol: maarhierzijn ze
laugh.gif


Nou mensen, FunKy had wat foto's van me ...
rolleyes.gif
laugh.gif



Kingpin2.jpg


Kingpin5.jpg


Kingpin6.jpg


Kingpin7.jpg



:blink: :unsure: ... Someone needs a bath
ph34r.gif
ph34r.gif
...
 
Ben jij dat dan? :blink: :blink:
 
Originally posted by *Kingpin*@03-10-2004, 03:51:53
:lol: :lol:

sorry heeft even geduurd.. omleidingen :rolleyes: :lol: maarhierzijn ze
laugh.gif


Nou mensen, FunKy had wat foto's van me ...
rolleyes.gif
laugh.gif



Kingpin2.jpg


Kingpin5.jpg


Kingpin6.jpg


Kingpin7.jpg



:blink: :unsure: ... Someone needs a bath
ph34r.gif
ph34r.gif
...
:huh: Wel een mooie elegante slanke vorm he die kingpin en zo vrouwelijk. :p :p
Maar al dat vet :D
 
Funkey lukt het nu al mbt plaatsen van foto's op t internet.

anders probeer dit eens. ga naar de site imageshack, klik hier druk op de knop bladeren,zoek nu op jouw computer naar de betreffende foto en klik darna op de knop HOST IT. dan moet je ff wachten en dan krijg je een rijtje met adressen te zien. Je kopieert nu het bovenste adres dat je ziet,en post dat hier. Probeer het eens uit,zou ik zeggen.
 
... maar wat is nu eigenlijk die kingpin dan? :huh: :unsure: die draaiknop, of dat grijs met roos ding of die ressaardraden ? is dat vet :huh: het lijkt wel slijk :lol:

LOL nooit geweten wat er nog allemaal verstaan wordt onder mijn naam :lol: een skateboardmerk, een neerknuppelaar, een onderdeel van een camion :p
 
Volgens mij die pin die in dat smeer moet komen. en dat is dan de konings pin = king pin :lol:
 
Originally posted by funKy perve@26-09-2004, 20:26:16
:D Helaas aan alle goede dingen komt een einde.
Ik ga jullie vaarwel zeggen. :rolleyes:
Ik ga vanaf morgen weer tenstrijde voor mijn loonzakje. B)
Hoezo tenstijde wat dachten jullie van Balkellende en Zalmpie in je nek en de Geus. :angry:
Laden die pudingbuks. :ph34r:
Lees jullie zalige taal eind van de week weer laat wat drank voor me over.





The funky perve
Ja zeg leuk en hoe nu verder :blink: :blink:



HELP
Ik weet het niet meer hoor.



G funky perve
 
Originally posted by frankw@03-10-2004, 13:54:49
Funkey lukt het nu al mbt plaatsen van foto's op t internet.

anders probeer dit eens. ga naar de site imageshack, klik hier druk op de knop bladeren,zoek nu op jouw computer naar de betreffende foto en klik darna op de knop HOST IT. dan moet je ff wachten en dan krijg je een rijtje met adressen te zien. Je kopieert nu het bovenste adres dat je ziet,en post dat hier. Probeer het eens uit,zou ik zeggen.



Nou zoals je ziet gaat het niet helemaal goed frank
 
Originally posted by *Kingpin*@04-10-2004, 02:34:26
... maar wat is nu eigenlijk die kingpin dan? :huh: :unsure: die draaiknop, of dat grijs met roos ding of die ressaardraden ? is dat vet :huh: het lijkt wel slijk :lol:

LOL nooit geweten wat er nog allemaal verstaan wordt onder mijn naam :lol: een skateboardmerk, een neerknuppelaar, een onderdeel van een camion :p
Die pen die je ziet zit onder de trailer en die valt als de trekker er onder rijdt in die gleuf van de schotel en dat zwarte is schotel vet dat is me toch een tering zooitje.
zwart schotel vet speel eens voor zwarte piet je krijgt het er alleen met wasbenzine af of je moet een jaartje wachten.

Nou kingpin dat ben jij nou lieve schat [smmeerpoets].




gr funky perve :ph34r:
 
SCANIA altijd goed :p
 
FunkyP: ... Ik ga vanaf morgen weer tenstrijde voor mijn loonzakje.
Hoezo tenstijde wat dachten jullie van Balkellende en Zalmpie in je nek en de Geus.
Laden die pudingbuks.

Kijk, daarom dacht ik dat je naar stakingen/ demonstratie ging en zo ... en kwam ik op die ME ....

:)
 
Originally posted by willem1940@04-10-2004, 23:41:51
Kijk, daarom dacht ik dat je naar stakingen/ demonstratie ging en zo ... en kwam ik op die ME ....

:)
Aha, begreep het ook al niet :lol:


Scania...... <_< Mercedes-Benz Actros Int. Truck of the year 2004 :lol: ;)
 
Originally posted by frankw@28-09-2004, 18:10:05
Hee funkey, niet teveel gedronken :lol: kingpin is druk met de hijack logs, no spannende dingen vervoert v/d week
Na als je 26meter heipaal spanend vind dan wel aners niets.

Ik heb jaren lang voor crompac en hp gereden je moest eens weten wat ik toen vervoerde.




Och heipalen is ook wel leuk eigenlijk bij nader inzien.


Gr funky perve
 
Maar kan je minder leuke dingen mee doen :lol:
 
Originally posted by zodiac9829@28-09-2004, 23:28:27
Hooi KIngpin,

Ik moest er wel even om lachen :D :D , met mijn naam kunnen ze niet zo veel uitspoken! :D :D

Zodiac
odielak
 
Originally posted by willem1940@04-10-2004, 22:41:51
FunkyP: ... Ik ga vanaf morgen weer tenstrijde voor mijn loonzakje.
Hoezo tenstijde wat dachten jullie van Balkellende en Zalmpie in je nek en de Geus.
Laden die pudingbuks.

Kijk, daarom dacht ik dat je naar stakingen/ demonstratie ging en zo ... en kwam ik op die ME ....

:)
He Willem heb vorige week wel aan de demonstratie meegedaan de koffie en gehaktballen van de bond waren gratis





Gr funky
 
Van "zodiac" kun je tig uitspreekbare anagrammen maken hoor, met evenveel klinkers als medeklinkers kom je best een heel eind meestal (zadioc, odizac, codiaz, cidoza, izodac, ocadiz, cidazo, azocid, izocad ...... )
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan