• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geheugenintegriteit kan niet ingeschakeld worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
5f1da91bb94b3-ACS.jpg


Heb me al sufgezocht,maar krijg het niet verwijderd.
 
Van de card reader van ACS.
Welke je hebt weet ik niet, miss. APG8201z?
 
Die driver staat er niet op op mijn pc?
 
De melding uit je startpost krijg je niet voor niets, heb je nu een wifi cardreader van ACS of niet?
 
Nee die heb ik totaal niet dus???
 
Bij mijn zoon zijn laptop hetzelfde verhaal???
 
5f1da91bb94b3-ACS.jpg


Heb me al sufgezocht,maar krijg het niet verwijderd.
Heb je het al kunnen oplossen,broeder? Want ik heb nu hetzelfde voor met over te schakelen naar Windows 11. En het is dezelfde boodschap die ik krijg. OOk die Driver van die card reader maar ik kan hem niet vinden. Niet in programmas of in 'Deze PC'... Alvast bedankt. Grtn. Koen
 
Welk merk en type computer gebruik jij?

Grote kans dat je de missende driver bij de maker van de computer weg kunt halen. Mits jou computer Windows 11 ondersteund.
Anders kijken of er een nieuwere voor Windows 10 is.
 
Lenovo Ideapad 330 en ben sinds een week overgeschakeld naar Windows 11. Bedankt voor je antwoord en alvast voor de hopelijke oplossing. Mvg,Koen
 
De melding uit je startpost krijg je niet voor niets, heb je nu een wifi cardreader van ACS of niet?
heeft niets met een cardreader te maken maar wel met de beveiliging optie van de processor namelijk de HyperVision functie ..
ik heb deze foutmelding ook en weet zo wie zo dat mijn cpu géén hypervision onder steunt .

*zag nu achter af pas dat het zinloos was om te reageren aangezien het om een verwijderd lid gaat .
en tevens om een verouderd topic uit 2020
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan