Topicstarter
Topicstarter
Verwijderd lid 166019
Gast
Hier net om dat even te gaan melden toevallig (warempel iemand die er op zit te wachten, of me dat goedgunstig zo laat geloven). Maar de pc had geen mogelijkheid om te booten vanaf usb, dus vandaar andere pc gebruikt om de installatie te doen, met gewone Hdd werkte dat ook, dus poging leek me de moeite waard. Maar dat is dus het hele euvel wel, dat de installatie met een ssd niet op een andere pc kan. Zelfde nu gedaan met een iets modernere laptop (kon veel eerder niet, iets eerder al wel, maar zat midden in dit gedoe nog), met ook een pentium 4 maar die wel booten kan vanaf usb. Daar werkte de windows instalatie die op de desktop er op gezet was ook niet, maar hem op de laptop zelf geïnstalleerd, en dat werkt gewoon.
Ga kappen ieder geval voor nu met andere pc, kwam later in zin om ook de ide aansluiting te gaan gebruiken van de installatie pc icm converter, nu gewoon de ssd op de sata gebruikt om de instalatie te doen, maar even klaar er mee, ik niet alleen misschien. Bedankt nog maar weer eens, voor alle inbreng. Deze kan om mij dan wel schluss verder.
Ga kappen ieder geval voor nu met andere pc, kwam later in zin om ook de ide aansluiting te gaan gebruiken van de installatie pc icm converter, nu gewoon de ssd op de sata gebruikt om de instalatie te doen, maar even klaar er mee, ik niet alleen misschien. Bedankt nog maar weer eens, voor alle inbreng. Deze kan om mij dan wel schluss verder.