• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geluid afspelen met meerdere outputs?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BjornHettema

Bekend gezicht
Lid geworden
9 nov 2015
Berichten
178
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik heb een pc met een tv scherm als output (hdmi ofcoarse), maar omdat ik ook nog speakers heb staat het geluid daarvan standaard uit.

nou vroeg ik mij af, is er een manier waarop ik zowel het TV volume als de Speakers een zelfde geluid kan laten afspelen?

mvg Bjorn
 
Hallo,

Jij wil dus tegelijk het geluid kunnen afspelen?
 
Ik dacht zelf dat het niet mogelijk zou zijn.
Maar er is een topic daar over op het Microsoft forum, hopelijk kun jij er iets mee.
Pc geluid op boxjes en tv tegelijk
 
Wil jij dit eens proberen?
Dit moet normaliter gaan door als je rechtsonder klikt op het speakertje zie je 2 of meer aangesloten geluidsapparatuur (tv en boxjes). Een is gemute en de andere niet, als je diegene die gemute is weer inschakelt blijven ze allebei ingeschakeld.
 
Ik dacht dat het niet mogelijk was, omdat je onder geluid maar 1 apparaat te gelijk kan kiezen.
Maar ik heb er zelf geen ervaring mee, omdat ik dit ook eigenlijk nooit gebruik.
Maar ik weet nu dus dat het mogelijk is.
 
Ik dacht dat het niet mogelijk was, omdat je onder geluid maar 1 apparaat te gelijk kan kiezen.
Maar ik heb er zelf geen ervaring mee, omdat ik dit ook eigenlijk nooit gebruik.
Maar ik weet nu dus dat het mogelijk is.

ik heb het inderdaad nu gefixt, alleen ik heb nog wel zoals ik al verwacht had een kleine delay tussen de twee. ik zit op dit moment het internet rond te zoeken naar een oplossing
 
Dit stond ook in mijn link, mogelijk iets voor jou.

In plaatst van het via je PC te regelen, heb ik gewoon mij PC boxes op de Aux/koptelefoon aansluiting van mijn TV aangesloten. Bij Configuratie/Geluid mijn TV als default gezet
 
Dit stond ook in mijn link, mogelijk iets voor jou.

In plaatst van het via je PC te regelen, heb ik gewoon mij PC boxes op de Aux/koptelefoon aansluiting van mijn TV aangesloten. Bij Configuratie/Geluid mijn TV als default gezet

ik zal het eens proberen
 
Vraag mij af waarom je dat wilt, weergave uit beide uitgangen is sowieso bedroevend.

Geen beetje redelijke audio installatie waar het op kan?
 
Gehele berichten quoten is onnodig. Gebruik de quote alleen als je een bepaald deel van een reactie wilt aanduiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan