• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geluid is pas na een tijdje te horen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fruitschaal

Bekend gezicht
Lid geworden
25 okt 2011
Berichten
186
Waarderingsscore
0
Beste mensen,

Sinds een aantal weken bezit ik de N550LF-CN061H laptop van ASUS (als ik me niet vergis) met Windows 8. Al vrij snel heb ik een update uitgevoerd naar 8.1. Dit is redelijk goed verlopen, alleen heb ik een probleem met het geluid. Als ik mijn laptop opstart is er standaard geen geluid. Als ik bijvoorbeeld muziek op zet, is er niets te horen tenzij ik het volume afwisselend luider of zachter zet, dan is het geluid er wel naar een aantal seconden. Als ik gewoon wacht en niets doe, dan blijft het geluid weg.

Dit is geen dramatisch probleem, want na deze vertraging werkt het geluid gewoon goed. Het is wel vervelend dat ik dit telkens moet doen om geluid te krijgen als ik mijn laptop opgestart heb.

Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb niet heel veel kennis van computers, dus heb genade.

Alvast bedankt voor eventuele hulp!
 
als het een nieuwe laptop is zou ik er niet eens aan prutsen en gewoon de fabrikant het probleem laten oplossen
je kans eens proberen om de driver te updaten en als dat niet werkt zou ik de helpdesk van asus contacteren dat hun machine niet naar behoren werkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan