• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies geluid op te nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobbygirl

Bekend gezicht
Lid geworden
20 mei 2016
Berichten
165
Waarderingsscore
8
Is het mogelijk geluid op te nemen?
wat op dat moment op je laptop word afgespeeld
heb Windows 10

zo ja welk programma kan ik dan het beste gebruiken
 
ja dat kan al met audacity .. je dient dan wel de instelling WindowsDirectSound te selecteren ..

610ab58c7c5ef-Ashampoo_Snap_woensdag_4_augustus_2021_17h41m13s_001_.jpg
 
Eerlijk gezegd wilde ik dit ook adviseren totdat ik deze waarschuwing las.

Dit is trouwens een website vol alternatieven.
 
gebruik bij voorkeur een wat oudere versie en update deze dus nooit ... zo gebruik ik hier de 2.3.2 nog steeds en niet de laatste versie ..de 3.0.3
 
toch wel hobbygirl ... maar neem bij voorkeur niet de laatste versie ..
hier is de 2.3.3 installer nog op te halen .. Audacity
 
Het schijnt trouwens wel mee te vallen met de waarschuwing: zie hier. (Informatie 27 juli 2021).

Je zou dus gewoon de meest recente versie kunnen installeren, denk ik.
 
ja dat kan al met audacity .. je dient dan wel de instelling WindowsDirectSound te selecteren ..

610ab58c7c5ef-Ashampoo_Snap_woensdag_4_augustus_2021_17h41m13s_001_.jpg
mijn excuses welke instellingen
moet ik dan nemen
 
Toen ik Audacity gisteren even probeerde (ik kende het niet) selecteerde het automatisch “Audiospeakers” of zoiets en het werkte.

Lastig vond ik wel dat je om op te slaan moet kiezen voor “Exporteren”, anders krijg je een “Project”.
 
Vandaag, nog ruim zes dagen, weer een gratis leuk supereenvoudig recordertje bij SharewareOnSale.

Je hoeft alleen je e-mail adres en nog wat onbelangrijke dingen in te vullen. Registratie is verder niet nodig.

Echt een aanrader, want ik vind het geluid beter dan dat van de Audio Record Wizard, een weggever die ik tot nu toe gebruikte.

Hier is de link. <<<<<

Gewoon klikken op de brede oranje balk bovenaan de downloadpagina.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan