• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gemailde foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

kawarobot

Gewaardeerd
Lid geworden
11 feb 2010
Berichten
1.874
Waarderingsscore
4
Hallo,
foto's welke ik van mijn telefoon naar mijn e-mailadres zijn als bestand te groot om
mee te kunnen zenden.
Op het net gezocht naar 'bestanden verkleinen' maar dát is voor gevorderden.
Hier misschien iemand die stapje voor stapje dit zou willen uitleggen.

Groet Robert
 
Misschien een beetje een omweg maar je kan ze ook via de kabel op je pc zetten en dan vervolgens via bijvoorbeeld Wetransfer verzenden. (Op ware grote).
 
Hallo,
foto's welke ik van mijn telefoon naar mijn e-mailadres zijn als bestand te groot om
mee te kunnen zenden.
Op het net gezocht naar 'bestanden verkleinen' maar dát is voor gevorderden.
Hier misschien iemand die stapje voor stapje dit zou willen uitleggen.

Groet Robert

Met welk email programma probeer jij dit?
Ik verstuur regelmatig foto`s van mij telefoon naar een email adres van mij, om ze op de laptop weer te gebruiken.
 
@Emi Het programma Free Picture Resizer is een uitstekend programma, maar het is voor Windows. Robert probeert vanaf zijn telefoon (en dat zal waarschijnlijk geen Windows phone zijn) foto’s te verzenden.

aarie25 merkt op dat het hem prima lukt om foto’s van zijn telefoon naar een e-mailadres te versturen. Dat zou Robert ook moeten lukken. Op een iPhone en iPad kun je instellen of de foto’s in het originele formaat verzonden moeten worden of verkleind. Ik weet niet of dat op een android mobieltje ook in te stellen is. Wanneer Robert dat niet in kan stellen moet hij slechts 1 foto per e-mail verzenden. Dus niet een aantal foto’s in 1 keer.

Moderne mobieltjes maken zeer grote foto’s en tijdens het verzenden groeit de omvang nog met meer dan 30%. Dus als je een foto van 3 MB verstuurt, dan wordt de grootte van die mail ruim 4 MB.

Eén foto per keer, Robert. Probeer eens of dat wel lukt.
 
Ik gebruik zelf een Windows telefoon en stuur dan de foto`s naar mijn Outlook of Hotmail adres.
Dit gaat altijd zonder problemen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik dan 1 of 2 foto`s per keer verstuur.
 
Of open een gratis account bij Google Drive, One Drive of dergelijke. Zo krijg je tot 5 Gb gratis webruimte waar je je foto's op kan plaatsen en nadien op de pc/mac kan downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan