• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Gevraagd] SSD Minimaal 256gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikos92

Bekend gezicht
Lid geworden
19 jan 2016
Berichten
153
Waarderingsscore
0
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een SSD om in mijn desktop te zetten, mocht iemand iets hebben, bied maar aan!
 
Voor een kleine 70 euro heb je een goede nieuwe. Zou ik geen tweedehands voor nemen.
 
denk je nu echt deze 2de hands te vinden .. nieuw zijnde ja > Samsung 750 EVO Interne SSD - 250GB>75
 
denk je nu echt deze 2de hands te vinden .. nieuw zijnde ja > Samsung 750 EVO Interne SSD - 250GB>75
Er zijn er anders meer dan genoeg 2de hands te vinden.. Ik stel ook alleen maar de vraag of iemand er een over heeft..
 
tuurlijk vragen staat vrij maar ook al hebben er sommigen er eentje over ( waaronder ik ) dan nog ga ik deze niet wegdoen ...
kwestie van er eentje in het reserve te hebben .... nu heb ik er ook eentje van 65gb en deze vind ik dus te klein om er een besturingssysteem op te zetten ...een Linux kan ik hier desnoods wel op zetten .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan