• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geweigerde toegang

Status
Niet open voor verdere reacties.

schorpioen40

Enthousiast
Lid geworden
29 apr 2008
Berichten
2.374
Waarderingsscore
0
Bij het opstarten van mijn laptop krijg ik de volgende melding: de Service Group Policy Client verhindert het aanmelden. Toegang geweigerd OK
Hierna start hij opnieuw op en dan krijg ik de mogelijkheid voor gebruik geheugensteuntje maar die geeft een verweizing naar mijn wachtwoord!! Deze wordt juist geweigerd!!!(gisteren werkte alles nog normaal)
Wie helpt???
Mvg schorpioen40
 
Teruggaan naar een vorig systeemherstelpunt.

Start de computer op en zodra de biosfase klaar is en Windows start - de machine uitzetten.
Herhaal dit totdat het Windows scherm met mogelijkheden opstart.
 
Waarschijnlijk heeft het te maken met een corrupt geraakt gebruikersprofiel. Zijn er meerdere gebruikers op de computer en heb je het met iedere gebruiker?
 
Ik ben de enige gebruiker,de avond ervoor gewoon afgesloten!
mvg schorpioen40
 
je gebruik wellicht het Microsoft account en niet het Lokaal account graag effe bevestigen over welk account het hier gaat !
 
ikb gebruik local account met bijbehorend wachtwoord
 
haal het Wachtwoord weg van je lokaal account ...via de net user
m.a.w. start een opdrachtprompt op als administrator geef de opdracht
net user administrator /active:yes (je zal waarschijnlijk de opdrachtprompt (administrator ) dienen te starten vanaf een opstart cd)
59eded9b8edfa-Ashampoo_Snap_2017.10.23_15h23m52s_004_.png


Meld je af en je ziet nu de verborgen administrator verschijnen ..
meld je aan via deze nieuwe administrator ...en ga naar je lokaal account ..of je verwijderd hier het wachtwoord op dit lokaal account of je hersteld het gebruikersprofiel van dit account .
is de handeling gedaan meld jij je af met deze nieuwe administrator en meld jij je weer aan met je lokaal account (indien mogelijk )...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan