• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gewenste mail blijft in spambox komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacweb

Bekend gezicht
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
122
Waarderingsscore
0
Ik loop al een week tegen het volgende probleem aan.
Wegens software problemen van mijn telefoon heb ik hulp gezocht op een Samsung forum.
Als ik een nieuwe reactie krijg van iemand krijg ik daar een mail over, alleen komen die mails in mijn spambox terecht.
Ik heb een @msn.com mail adres, en heb het bij outlook zo ingesteld dat alleen mail van veilige afzenders in mijn inbox komen en de rest gaat dan automatisch mijn spambox in. Nadat ik de eerste mail kreeg van hun in mijn spambox heb ik die meteen goedgekeurd als veilige afzender, alleen blijven ze in mijn spambox komen.
Ik heb hier zelfs nog een regel van gemaakt, maar dat hielp ook niet.

JB
 
Log eens online in op je mailbox en voeg hem daar toe aan de goede lijst.
 
Kan de onderwerpregel mss roet in het eten gooien? Dat daar woorden in staan die zowieso afgekeurd worden.
 
rare instelling.
zet gewoon het spamfilter aan dat werkt prima en normale mail komt er dan wel door
heb je ook een blacklist? mischien staan ze daar ook in
 
Ik weet eigenlijk niet meer beter of ik heb die instelling zo staan, heb er ook nooit problemen mee gehad. Bij nieuwe mail die ik wel wil hebben, dan merk ik hem aan dat het geen spam is dan verplaatst hij meteen naar mijn inbox en dan voeg ik het mail adres meteen toe aan veilige afzenders.
Op deze manier weet ik ook bijna zeker dat alles wat in mijn inbox komt veilig is.
En ja hij staat niet in mijn blacklist
 
Het zou ook kunnen dat er een fout in een bepaalde update zit.
Aangezien er met regelmaat voor de Outlook app updates uitkomen, zou dat dus ook het probleem zijn.

Ik merk zelf dat de Outlook app regelmatig na een update ineens veel spam geeft en na een nieuwe update ineens niks meer. Heb jij de laatste update er al op staan?
Die is gisteren of vandaag uitgekomen.
 
De app die ik heb is up to date. Maar dit probleem heet niks met de app te maken, online bij outlook gaat het fout. De app laat eigenlijk alle mail in hoe het online staat.
 
Oké, omdat jij het over jou Samsung telefoon had, ging ik er vanuit dat het om de app ging.

Heb jij in Outlook online ook de mail op niet negeren gezet?
Dit doe je door op de betreffende mail met de rechter muis knop te klikken en dan op niet meer negeren te klikken.
 
Die optie van niet meer negeren zie ik nergens staan, zal denk ik komen omdat ik hem al had aangemerkt als dit is geen spam.
 
Heb je alleen het mailadres op gewenst gezet? Je kan ook nog kiezen om het gehele domein (alles achter de @ van dit mailadres) op gewenst te zetten.
 
Heb je alleen het mailadres op gewenst gezet? Je kan ook nog kiezen om het gehele domein (alles achter de @ van dit mailadres) op gewenst te zetten.
Alleen het domein had ik er nog niet in staan, nu wel, eens kijken wat er gebeurd als er weer wat binnen komt.
 
Die optie van niet meer negeren zie ik nergens staan, zal denk ik komen omdat ik hem al had aangemerkt als dit is geen spam.

Dat zou kunnen, ik heb zelf even gekeken bij een mail in mijn Outlook.

Je kunt ook nog even kijken of alle instellingen goed staan in Outlook.
Door rechts boven op het tandwieltje te klikken en dan alle Outlook instellingen.
Kijk bijvoorbeeld of de betreffende afzender niet in de ongewenste lijst staat.
(Onder ongewenste e-mail)
Controleer ook gelijk onderaan of onder filters de bovenste optie is aangevinkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan