• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

gezocht bluetooth adapter voor verzenden bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry hoor maar ik ben serieus aan het zoeken geweest.
Waarschijnlijk begrijp ik het niet.
Maar met stekker 1 kan ik toch niks!
Daar kan ik toch nooit die kaart mee aansluiten.
 
je vroeg toch naar een usb .. plug de 4polige witte of de zwarte stekker op je moederbord in en de bluetooth dongle in de usb en het zou moeten werken ..
*wat bedoel jij met de kaart !
 
Nee daar vroeg ik niet om.
Lees vanaf bericht 25
 
als het moederbord van post 39 deze van u is dan kun je toch gewoon de kaart aansluiten op de moederbord...
je kaart ..
Ashampoo_Snap_vrijdag 11 maart 2022_22h14m13s_003_.jpg

het moederbord uit post 39

Ashampoo_Snap_vrijdag 11 maart 2022_22h17m44s_004_.jpg
 
Ja dat klopt en daar zit ie nu al zo'n anderhalf jaar.
Maar omdat de usb aansluiting van de telefoon kapot is en ik via de kabel geen bestanden meer kan overzetten wou ik dat via Bluetooth doen.
Deze kaart heeft dus om Bluetooth te laten werken een extra kabel op het moederbord nodig.
Geen kabel is geen Bluetooth.
Dus vandaar mijn vraag is een een verloop of andere kabel zodat ik dit buitenom kan doen.
Ik had dus ook al een nieuwe Bluetooth adapter gekocht maar die werkt niet icm mijn kaart.
Ik heb dit alles in vorige berichten ook al aangegeven.
 
Laatst bewerkt:
wel dan dien je bericht 41 te volgen en een bluetooth dongle te gebruiken inplaats van deze kaart aangezien je usb aansluiting op de telefoon stuk is ..vraag ik me enerzijds wel af hoe jij de telefoon oplaad !
 
Alleen het langzaam opladen werkt nog.
Snel laden doet niks meer.
Ik heb ook een andere lader moeten kopen omdat geen enkele snellader werkt.
Aansluiten op de pc gaat ook niet meer, hij laad dan wel op maar geen toegang tot de telefoon.
En in de auto werkt het ook niet meer met het Android auto systeem.
Dus zit er echt iets mis in die aansluiting.
Natuurlijk wil ik mijn telefoon aanbieden voor reparatie maar dan moet ie gereset worden naar fabriek instellingen dus wil ik eerst mijn bestanden veilig stellen op de pc.
Ondertussen heb ik mijn bestanden via een ftp server op de pc gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn toch bluetooth adapters te koop die je via usb op de computer aansluit?
Zoiets b.v.

Ik heb gezocht op bluetooth adapter voor pc en zodoende kom ik bij bol. Maar uiteraard ook elders te vinden.
 
Dank je wel voor het zoeken.
Maar die had ik al gekocht.
Zie bericht 14
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan