• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gezocht iemand die een website kan bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nlmens

Nieuw lid
Lid geworden
13 jun 2022
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Hallo, ik ben hier nieuw. Ik ben op zoek naar een programmeur voor het bouwen van een website. Ik heb niet bij een bedrijf aangeklopt omdat ik niet weet of men daar bereid is een geheimhoudingsverklaring te tekenen. Een deel van de technologie achter de website moet geheim blijven, dus werk ik liever met zo weinig mogelijk mensen, die dus het geheim kennen. Ik betaal erg goed, mijn budget bedraagt meer dan 45.000 euro.
 
Neem eens contact op met Pendo.nl en zeg dat Richard je gestuurd heeft.
Zij zijn erg professioneel en hebben ook enkele zeer grote zakelijke klanten.
Tevens is het een klein team dus goede afspraken mee te maken.
 
Neem eens contact op met Pendo.nl en zeg dat Richard je gestuurd heeft.
Zij zijn erg professioneel en hebben ook enkele zeer grote zakelijke klanten.
Bedankt, ik zal het meteen doen.
 
@Black Tiger had maar een deel van jouw bericht heel snel gelezen, ik zit namelijk op mijn telefoon. Ik zoek geen bureau, maar mensen, dus mijn oproep/ vraag blijft openstaan.
 
Ja ik weet dat je mensen zoekt, maar je zoekt betrouwbare mensen en die moeten ook professioneel zijn en een NDA willen tekenen. Dat bedrijf bestaat maar uit twee personen waarvan eentje het meeste werk doet en de ander in zijn dienst is.

Maar wie weet kom je nog iemand "los" tegen, succes in elk geval.
 
Ja ik weet dat je mensen zoekt, maar je zoekt betrouwbare mensen en die moeten ook professioneel zijn en een NDA willen tekenen. Dat bedrijf bestaat maar uit twee personen waarvan eentje het meeste werk doet en de ander in zijn dienst is.

Maar wie weet kom je nog iemand "los" tegen, succes in elk geval.
Nou, bedankt weer, dan zal ik op hun reactie afwachten, ik heb ze al een mail verstuurd.
 
@Black Tiger ik heb ze gesproken en ze vinden zichzelf niet geschikt voor de taak, bedankt voor alles, omdat ze weinig mensen hebben.
 
Persoonlijk zou ik het zelfde doen als Black Tiger zegt. Bij een bedrijf kan je een NDA (non-disclosure agreement) opstellen en tekenen. Dat is veel veiliger en vertrouwd dan een particulier.
 
Graag gedaan. Ik heb begrepen dat ze wel geschikt waren, alleen voor de gevraagde taak (wat dat dan ook was) geen tijd en ruimte hebben momenteel. Te groot project voor hun op dit moment.

In elk geval succes met het vinden van een ander geschikt persoon of bedrijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan