• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ghost emails?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barbara1

Vaak hier
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
588
Waarderingsscore
0
Als je windows xp opent, kom je eerst op een pagina met accounts.
Bij mijn account staat dan dat ik 1 ongelezen email heb maar die heb ik helemaal niet. Laat maat staan dacht ik maar.... er komen er steeds meer bij en ik heb helemaal dan geen emails. Hoe kan ik de instellingen veranderen zodat dat er gewoon niet meer komt te staan?
 
Re: Ghost emails??

Als je met de muis aantal ongelezen berichten aanklikt, zie je voor welk emailadres de melding gegeven wordt.
Om de teller weer op nul te krijgen, kun je de volgende registrykey verwijderen:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail\[emailadres]
 
Re: Ghost emails??

Dat is het juist "Er zijn geen ongelezen berichten"
 
Re: Ghost emails??

In je openingsbericht zeg je toch dat er in het welkomstscherm staat dat er ongelezen berichten zijn?
 
Re: Ghost emails??

In je openingsbericht zeg je toch dat er in het welkomstscherm staat dat er ongelezen berichten zijn?

ik moet zeggen ik heb dat ook al gezien toen ik nog XP had, melding dat je emails had, en toch zijn er geen emails,
omdat ik het niet zeer erg storend vond heb ik niet achter een oplossing gezocht,
en ondertussen staat op die pc al vista, dus het probleem is weg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan