• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ghostery add-on opent ongevraagd als startpagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HMW

Bekend gezicht
Lid geworden
26 jun 2014
Berichten
175
Waarderingsscore
1
Na een "opfrisbeurt" van Firefox opent Ghostery altijd een nieuw tabblad, meteen na de ingestelde startpagina. Dat moet ik dus altijd eerst sluiten voordat ik op mijn gebruikelijke startpagina kan komen.
Voorheen verscheen Ghostery alleen als icoontje rechtsbovenin. Hoe krijg ik dat weer voor elkaar?

Groet, Hein
 
Ding toevoegen in je instellingen bij addons?

Gebruik geen vuurvos meer , maar meen me zoiets te herinneren.
Anders verwijderen en opnieuw installeren??
 
Ik heb het al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.
Gek genoeg gebeurt dit niet met andere addons zoals Adblocker.
 
Wat staat er op de pagina die ongevraagd opent?
 
Het tabblad heeft de naam: Ghostery hub-start

De URL is:
moz-extension://15ec1fa5-5b6c-42cd-b98a-f336bde0cb5b/app/templates/hub.html?justInstalled=true
 
als dat je startpagina is dan dien je de url te wijzigen via opties > startpagina..
11394
 
De door mij ingestelde startpagina is NOS.nl en die wordt ook geopend, maar daar wordt dan meteen De Ghostery pagina overheen gezet met een tweede tabblad.
 
ik gebruik hier deze dus ook met Firefox en het tweede tabblad opent hier dan of als een lege pagina of deze geeft de top sites weer naargelang de keuze die ik verkiest .. men kan voor het tweede tabblad zelfs géén url ingeven ...zodoende denk ik dat jij je systeem eens dient te scannen met de Malwarebytes ADwarecleaner tenzij je al de Malwarebytes premium zou gebruiken .
 
Ik gebruik inderdaad Malwarebytes premium...... Geen idee meer wat de oorzaak is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan