• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Gifjesvraagje !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reminiscent83

Junior lid
Lid geworden
18 jan 2015
Berichten
71
Waarderingsscore
0
Hallo beste mensen,

Om de één of andere reden slaag ik er nooit in, om een gifje op te slaan.
Telkens wanneer ik het probeer, wordt het een afbeelding, die dus niet beweegt ...

Kan iemand mij helpen ?
Dank u !

Hier een voorbeeld;

 
Bedankt voor de reactie, Abraham54 !

Ander voorbeeld dan ...


Hier ben ik ook al héél lang mee bezig, lukt me niet om de gifjes op te slaan ;)
Jammer.
 
als ik via de vermelde link van u nu het voorbeeldje met rechts aanklik dan kan ik deze opslaan als"een afbeelding opslaan als" en ik geef deze dan de naam "before Sunrise" dan word deze hier ook opgeslagen .. als een html bestandje dat vervolgens via een browser af te spelen is ..

11791
 
Ik heb in Firefox Video Downloadhelper: een voorbeeld daarmee gedownload als GIF:

11792
 
als ik via de vermelde link van u nu het voorbeeldje met rechts aanklik dan kan ik deze opslaan als"een afbeelding opslaan als" en ik geef deze dan de naam "before Sunrise" dan word deze hier ook opgeslagen .. als een html bestandje dat vervolgens via een browser af te spelen is ..
Hier ook, rechtsklik op de afbeelding, en kies 'Opslaan als...'. Maar dat is met Firefox.
Ik dacht: even in Internet Explorer proberen, maar daar krijg ik voor 95% zwarte pagina's op die site, dus dat kan ik je niet vertellen.
 
Gelukt !!

Tja en zo zie je maar, heel af en toe heeft een mens het Nationaal Computer Forum nodig
om schier onmogelijke vraagstukken op te lossen :)

Dank voor de ondersteuning !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan