• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Glasvezel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sperwer

Gevestigd lid
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
335
Waarderingsscore
6
Bij mij in de straat wordt eerdaags internet uitgerold door T-Mobile. Eerst worden de kabels in de straat gelegd en in tweede instantie de aanluiting naar de woningen.

Die is alleen te gebruiken als ik ben hen een abonnement neem. Dat is niet verplicht.

Ik heb internet van xs4all en daar wil ik bij blijven.

Nergens in de folder staat dat de aansluiting naar de woning geweigerd kan worden.

Gaat elke provider kabels leggen in de straat en naar elk huis?

Heeft iemand ervaring hiermee?
 
Lol, het is een netwerk van KPN (vrougah Reggefiber) en door de gemeente aanbesteed, je maakt zelf uit welke provider je neemt, ik heb 2 aansluitkasten, eentje voor KPN en de andere voor de rest (of dat nog zo wordt geïnstalleerd weet ik niet.) maar heb Ziggo als provider via de coax.:)
 
Zelf zou ik glasvezel laten aansluiten tot in huis.
Mocht je er ooit toch gebruik van willen maken, kost het geen geld.
 
En je provider houden.

 
Altijd aan laten sluiten. Je kan het maar in huis hebben. Als je het later toch wilt ben je echt een bak geld kwijt.
 
Altijd aan laten sluiten. Je kan het maar in huis hebben. Als je het later toch wilt ben je echt een bak geld kwijt.
Ik denk dat nu ook maar te doen.

Bedankt voor de reacties.
 
Ooit las ik dat je, als glasvezel in jouw woning beschikbaar is, nieuwe goedkopere abonnementen via ADSL niet meer mogelijk zijn.

Bij mij lijkt dat in elk geval zo te zijn.

Ik liet de glasvezel binnenkomen om toekomstige huurders op dit adres een plezier te doen.

Nu ben ik zelf de pineut, want ik zit nu vast aan mijn huidige provider.
 
Ik gebruik zelf Ziggo, maar heb ook glasvezel in huis.
Dus ik kan alle kanten op.
 
Je kunt alle kanten op, behalve naar een voordelig ADSL abonnement.

Maar voor de vermogenden onder ons is dat uiteraard geen probleem.
 
Ziggo is ook ADSL en die is in mijn geval goedkoper dan bijvoorbeeld Kpn.
Dat komt vooral door een extra tv boven.
 
Aha.

Dan had je Ziggo ADSL waarschijnlijk al voordat de glasvezel kwam. Maar andere ADSL lukt niet meer, denk ik.
 
En vaak zijn de glasvezel abbo's in vergelijking goedkoper.
Klopt, maar als je een tweede tv wil, moet je extra betalen.
Daardoor is Ziggo momenteel goedkoper, want bij Kpn betaal ik 10 euro extra per maand.
Maar ik zit 16 jaar bij Upc/Ziggo en nog steeds tevreden, dus zou ik niet snel overstappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan