• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gmail op telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

thommschraa

Nieuw lid
Lid geworden
26 aug 2013
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb 2 gmail accounts maar kan er maar 1 toevoegen aan de android app voor gmail, wie weet hoe ik dit kan doen?

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Nationaal Computer Forum mobile app
 
Als je op je computer dezelfde 2 accounts hebt kun je daar in instellingen ingeven dat 1 account ook de post van de andere binnenhaalt en zo kun je de mails van beide accounts toch op je smartphone lezen. je kunt eens kijken of je tussen beide accounts kunt schakelen zodat je ombeurt de in je accounts kunt.
Op de computer kun je nl als je op de accountafbeelding rechtsboven klikt "account toevoegen" en zo kun je dan tussen de verschillende accounts schakelen

een update Wat ik wilde met accountschakelen gaat dus niet je zult je mail op 1 account binnen moeten laten komen zodat je toch je mails kunt lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, bedankt zal kijken of het lukt

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Nationaal Computer Forum mobile app
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan