Ik had vorige week een gmail probleem en zocht contact met de helpdesk.
Google met telefoonnummer in 020 Amsterdam vertelde in een bandje dat ik kon adverteren enzo. Dus verder zoeken.
Gmail helpdesk met telefoonnummer in 023 Haarlem leidde mij naar een chatbox en daar werd engelstalig op mijn hulp verzoek ingegaan. Alles zag er netjes en verzorgd uit en leek ook op Google (voor mijn gevoel).
Na enige uitleg werd er gevraagd of ze mijn pc konden overnemen om een en ander te repareren. Ook hier voelde ik mij volkomen op mijn gemak. Ziggo, Adobe, Microsoft en KPN hebben ook mijn pc weleens overgenomen.
Dus nietsvermoedend werden er een aantal fouten aan mij gepresenteerd.
Hierop volgde de vraag welke machines er nog meer in het netwerk zaten en ik antwoordde mijn TV en diverse audio.
Toen tikte mijn zoon mij op de schouder en zei dat het slecht engels was wat hij op het scherm las en dat Google NOOIT je pc overneemt.
Toen heb ik afgebroken. Vervolgens Malwarebytes gedownload en zijn werk laten doen.
Het telefoonnummer in Haarlem is 023-205049 en 023-3690280 (ik heb een foto gemaakt van het startscherm); Er is in mijn history 1 week gewist behalve https://secure.logmeinrescue.com/customer/entry.aspx
Na dit alles is internet bezoek zoooooooooooooo traag, terwijl Speedtest gewoon 300Mb haalt
Ik heb fouten over DNS gehad. Ziggo gebeld reset gedaan hier thuis en Ziggo vanaf de helpdesk. DNS hersteld en nieuwe Horizonbox gekregen.
Nog steeds duurt het lang voordat ik op een webpagina beland. www: NU.nl is eerder morgen dan vandaag.
Ik moet ineens constant opnieuw bij google ... voordat je verder gaat.... akkoord geven op cookies.
Regelmatig bij gmail opnieuw inloggen want dan staat er onderbroken en niet ingelogd.
Dit is op 2 machines met Windows.
Mijn zoon werkt op meerdere Apple's (een hele fruitschaal) tegelijk en heeft nergens last van beiden wel op dezelfde modem van Ziggo.
Weet er iemand raad?
Google met telefoonnummer in 020 Amsterdam vertelde in een bandje dat ik kon adverteren enzo. Dus verder zoeken.
Gmail helpdesk met telefoonnummer in 023 Haarlem leidde mij naar een chatbox en daar werd engelstalig op mijn hulp verzoek ingegaan. Alles zag er netjes en verzorgd uit en leek ook op Google (voor mijn gevoel).
Na enige uitleg werd er gevraagd of ze mijn pc konden overnemen om een en ander te repareren. Ook hier voelde ik mij volkomen op mijn gemak. Ziggo, Adobe, Microsoft en KPN hebben ook mijn pc weleens overgenomen.
Dus nietsvermoedend werden er een aantal fouten aan mij gepresenteerd.
Hierop volgde de vraag welke machines er nog meer in het netwerk zaten en ik antwoordde mijn TV en diverse audio.
Toen tikte mijn zoon mij op de schouder en zei dat het slecht engels was wat hij op het scherm las en dat Google NOOIT je pc overneemt.
Toen heb ik afgebroken. Vervolgens Malwarebytes gedownload en zijn werk laten doen.
Het telefoonnummer in Haarlem is 023-205049 en 023-3690280 (ik heb een foto gemaakt van het startscherm); Er is in mijn history 1 week gewist behalve https://secure.logmeinrescue.com/customer/entry.aspx
Na dit alles is internet bezoek zoooooooooooooo traag, terwijl Speedtest gewoon 300Mb haalt
Ik heb fouten over DNS gehad. Ziggo gebeld reset gedaan hier thuis en Ziggo vanaf de helpdesk. DNS hersteld en nieuwe Horizonbox gekregen.
Nog steeds duurt het lang voordat ik op een webpagina beland. www: NU.nl is eerder morgen dan vandaag.
Ik moet ineens constant opnieuw bij google ... voordat je verder gaat.... akkoord geven op cookies.
Regelmatig bij gmail opnieuw inloggen want dan staat er onderbroken en niet ingelogd.
Dit is op 2 machines met Windows.
Mijn zoon werkt op meerdere Apple's (een hele fruitschaal) tegelijk en heeft nergens last van beiden wel op dezelfde modem van Ziggo.
Weet er iemand raad?