• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost goedkoop en lichte laptop of tablet W 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
Al eerder heb ik hier eens een vraag over gesteld. Bedoeling is een laptop/tablet met Windows 10 (dus géén Chrome, Android of Mac) voor gebruik buitenshuis. Prijsindicatie ongeveer € 350.-- / € 400.-- . Formaat scherm: klein of één na kleinst. Gewicht uiteraard zo gering mogelijk. Van Azerty kreeg ik een paar wat kostbare suggesties ( € 340,00 - 480.--) maar alleen voor laptops, van Coolblue iets redelijk aantrekkelijks: Acer Spin 1 SP111-33-C9FU. Weliswaar met Windows S maar dat schijnt gratis om te zetten te zijn naar W 10 home.
Heeft iemand ervaring met zo'n Acerretje of een soortteglijke oplossing? Zolas gezegd: ik zoek al geruime tijd en er is geen haast.
 
Dank je wel. Mogelijk overheen gekeken. Ik ga ze één voor een bekijken op de specs.
 
Ik heb gewoon de prijs op maximaal 450 euro gezet.
Hopelijk vind je nu iets waar je naar op zoek bent.
 
Van de Aldi had ik indertijd een prima pc met Windows XP (als ik me niet vergis) Ook deze laptop zal prima zijn, maar is qua formaat wat groot:
60b1369f80a7f-No.001.jpg
 

13 inch is niet echt groot naar mijn idee. afmetingen: ca. 31,5 x 1,57 x 21,5 cm
gewicht: ca. 1,46 kg (incl. accu)
 
Ik denk dat je inderdaad niet veel kleiner gaat vinden binnen een betaalbare categorie.
 

€ 229.-- . . .
natuurlijk zijn die andere wat betere (en grotere en dus zwaardere) laptops veel beter, maar deze is echt bedoeld als hulpje buitenshuis.
 
via bol.com is deze Medion laptop E11201 dus niet meer leverbaar via deze site dus nog wel ..
 
Attent! hartelijk dank. Maandag beslis ik.
 
de kogel is door de kerk:
60b23b7bc9f66-No.001.jpg
 
Dat scheelt om maandag pas een beslissing te moeten nemen. :)
 
Anderzijds sta ik verbaasd als ik computers - vooral Apple of een smartphone - tegen kom van enkele duizende euro's. Anderzijds ben ik benieuwd wat er voor die paar tientjes in deze laptop zit, en of mijn vingers niet van "het klavier"vallen.
 
Tis het goedkoopste van het goedkoopste, trage CPU en flash geheugen voor de opslag maar meer dan zijn voorganger volgens de review's.
Maar wel onder Nenovo gemaakt.
 
allemaal hoopgevend. Over de Lenovo G 50-30 ( "instap") die ik ook heb ben ik nog steeds tevreden.
 
maandag 31 mei: inmiddels bezorgd. Windows S (gratis) gewijzigd in Home, zodat ik ook meteen een klassiek startmenu kon installeren, evenals een aantal andere dingen. De toetsen van het toetsenbord zijn precies even groot als bij mijn werk-dektop klavier.
Iedereen bedankt voor het kritisch meedenken.
 
Fijn dat hij binnen is en dat hij bevalt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan