• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost goedkope en goede provider voor mijn websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertio

Junior lid
Lid geworden
23 jun 2020
Berichten
33
Waarderingsscore
5
Ik heb 3 geregisteerde websites, particulier. Waar kan ik die goedkoop onderbrengen en tegelijk betrouwbaar?

Groet,

Gert
 
Ik heb al een uitvoerig antwoord ontvangen van Richard (BlackTiger)
Dus ik ben al voorzien.

Gert
 
Dan zet ik dit topic opgelost.
 
@Black Tiger Wil je het antwoord dat je aan gertio hebt gegeven, of in ieder geval de strekking hier ook neerzetten? Dan hebben anderen er ook nog iets aan, mochten ze opzoek zijn.
 
Dat heeft weinig zin. Want dat zou er toe kunnen leiden dat iedereen een hosting bedrijf gaat noemen waar hij blij mee is of weer beter vindt (c.q. zijn eigen advies geven), zou een oneindige thread worden.

De strekking was dat ik hem een goede en betrouwbare hosting provider heb aangeraden en verder nog een goed vergelijk v.w.b. de prijsstelling tussen de huidige plek en de geadviseerde hoster. En wat uitleg over wat dingen en bepaalde verschillen met anderen.
Daarna heeft Gertio een overwogen keuze gemaakt wat te doen (of niet).
Dus wat mij betreft was sluiten van het onderwerp de beste optie.
 
Het deel van de informatie die je wel kunt delen is duidelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan