• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Goedkope xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauljoost

Fanatiek Gamer
Lid geworden
6 jul 2010
Waarderingsscore
0
ik wil graag een xbox 360 kopen en nu de nieuwe xbox slim uit is, word volgens mij de "oude" xbox goedkoper.
ik heb nu 110 euro, ben bijna jarig en krijg 20 euro zakgeld per maand, ik zou de xbox graag rond oktober hebben (dan ben ik jarig :P). dus kan iemand een goedkope xbox vinden (xbox 360 pro of elite, geen arcade ajb).
want ik ben slecht in het vinden van aanbiedingen enzo :P.:rules::rules:

Ik heb er hier een van 175 euro, dan heb je er wel al een zootje spellen bij! Maar dan moet je wel een stukkie rijden. Ik weet niet of je er gewoon een van internet ofzo wilt? Ik blijf wel zoeken. Eventueel zou je hier ook nog kunnen kijken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mediamarkt heeft wel eens leuke aanbiedingen, moet je die krantjes even in de gaten houden

Kijk hier maar ;)
Xbox 360 Pro
Xbox 360 Elite

en anders wordt het tweedehands.En dan zou je zoals Nickoo al zei; bij marktplaats of bij een andere tweedehandse zaak zoeken.

p.s. Voor goedkope games kun je eventueel naar Cheap Games Online gaan. Erg goedkoop. Bijvoorbeeld Battlefield Bad Company 2 heb ik voor 27 euro daar gekocht :o!!!!

Ik heb nog wel een xbox pro voor je, alleen is die al wat jaartjes oud en zit er natuurlijk geen garantie meer op. Daar kunnen we een goed prijsje met wat games voor maken, ik ga zelf denk ik voor de nieuwe slim editie.

Mocht je interesse hebben ---> PM :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan