• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Googe drive toestemming foto's kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Ik wil dat mijn klanten mijn foto's in mijn google drive kunnen bekijken zonder dat ze daarvoor eerst toestemming van mij moeten krijgen.
Dus ik stuur die klant per whatsapp een link toe van een mapje uit mijn google drive (bijvoorbeeld een video)
En dan wil ik dat hij die video rechtstreeks kan bekijken zonder aan mij eerst toestemming te vragen
Hoe doe ik dat precies?
 
Ik wil dat mijn klanten mijn foto's in mijn google drive kunnen bekijken zonder dat ze daarvoor eerst toestemming van mij moeten krijgen.
Dus ik stuur die klant per whatsapp een link toe van een mapje uit mijn google drive (bijvoorbeeld een video)
En dan wil ik dat hij die video rechtstreeks kan bekijken zonder aan mij eerst toestemming te vragen
Hoe doe ik dat precies?
 
Nu doet zich een nieuw probleem voor. Als ik een link ophaal van een mapje uit mijn google drive en probeer die link te kopieeren om hem te delen. Dan verdwijnt die link en kan hem dus niet meer kopieeren.
Hoe los ik dit op?
 
Als je een map hebt op Drive, rechtsklik en dan kun je ten eerste de map openbaar maken , maar daar ook mensen toevoegen.
Rechtsboven staat get shareble link, dat aanklikken en link opsturen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan