• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

google account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reinhold

Junior lid
Lid geworden
1 apr 2020
Berichten
50
Waarderingsscore
4
ik heb een tijdje geleden mijn google account verwijderd.
Ik moet een update doen van mijn bankapp en dat kan alleen via een google account.
Dus: ik heb verkozen om een nieuwe account aan te maken.
Wanneer ik de bankapp open, zie ik de vermelding: bijwerken.
Wanneer ik daar op klik kom ik steeds terecht bij de boodschap: uw account is verwijderd, ga verder en kom ik terecht op mijn oude google account.

Wie kan er helpen om dit euvel te verhelpen?
 
App helemaal verwijderen en dan toevoegen via het nieuwe Google account.

Houdt er rekening mee dat je geen enkele app meer kan updaten voordat je dezelfde procedure gedaan hebt.

Waarom heb je je Google account verwijderd?
 
ik heb een tijdje geleden mijn google account verwijderd.
Heb jij het account opgezegd of alleen van de telefoon verwijderd?
Als je hem alleen hebt verwijderd, kun je er toch opnieuw mee inloggen.
 
een google account kan men stop zetten maar men dient er rekening mee te houden dat deze gedurenden 3 a 4 maanden terug actief word indien men een ander account zou aanmaken ..
*wilt men geheel met een verse "google account " beginnen dan dient men gedurende deze tijdspanne "google" geheel NIET te gebruiken ( niet op de pc en niet op de smartphone of tablet )
 
de wachttijd kan men zelf bepalen *standaard staat deze op 3 maanden ingesteld ..
in dit voorbeeld zou ik dus 3 maanden mijn google account niet meer mogen gebruiken vooralleer dat "google " deze definitief mag verwijderen ..Ashampoo_Snap_vrijdag 24 juni 2022_19h52m28s_001_.jpg

deze optie staat in je account instellingen gegevens en privacy onder meer opties zie je dan "je google account verwijderen "
 
Jij hebt je Google account niet verwijdert , maar een Gmail e-mail account dat aan je Google account gekoppeld was .
Er zijn twee types Google accounts .
Zakelijk gebruiker of particulier gebruiker .
 
Als ik het goed begrijp ben je een Android gebruiker. Dan kan je niet zonder Google account, dat heb je nodig om nieuwe apps te installeren en updates te draaien.

Het beste kan je de tips van @Emi volgen.
 
Het gaat om een Android telefoon of tablet neem ik aan.
Je geeft niet aan of het aanmaken van je nieuwe account is gelukt?
zo ja ben je hier dan ook mee ingelogd op het systeem.?

twee keer ja dan zou ik de bankapp eerst helemaal verwijderen en daarna opnieuw installeren vanuit de playstore ingelogd met je nieuwe account.
daarna mogelijk nog wat vervolgstappen zo dat de bank jouw toestel als veilig herkend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan