• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Chrome : pagina vastpinnen in favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
ik schakelde over van Google naar Google Chrome en het is me niet duidelijk hoe ik een geselecteerde pagina kan memoriseren in Favorieten zodat ik nadien rechtstreeks deze pagina terug kan oproepen. Iemand een tip ?
 
In de zoekbalk bovenaan heb je toch aan de rechterkant een sterretje staan, klik daarop voor de pagina die je nu ziet op te slaan in je favorieten (bookmarks). De naam kan je dan aanpassen en ook de plaats in je favorieten. Kies daarom in het kader achter map voor "een andere map kiezen".
Voor het beheer van je favorieten (of bladwijzers of bookmarks) klik helemaal rechtsboven op de drie puntjes ... bladwijzers ... bladwijzerbeheer.
 
Het probleem is dat ik de favorieten importeerde vanuit Google naar Google Chrome, en dit is m.i. een andere wetmatigheid ? Ik wil dus de geïmporteerde favorieten bewerken ( opslaan of raadplegen ) De werkwijze zoals jij ze beschrijft blijkt niet te werken voor de geïmporteerde bookmark ?
 
Wat bedoel jij met Google?

Chrome is de browser van Google inc dus IP heb je het over dezelfde applicatie.

Of gebruikte je een MS browser met Google als startpagina?

Een pagina als favoriet/bookmark aanmaken kan ook door bij de geopende pagina CTRL en D in te toetsen.

Verder dien je natuurlijk wel de bladwijzerwerkbalk aan te zetten

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan