• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Google Chrome per ongeluk verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvangenderen

NCF Lid
Lid geworden
6 okt 2018
Berichten
49
Waarderingsscore
0
ik heb de app Google Chrome per ongeluk verwijderd op mijn smartphone met tabbladen en geschiedenis is niet verwijderd, kan ik het terughalen?
 
Je kunt Google Chrome herinstalleren, maar dan moet je wel Chrome zijn ingelogd, dan kun je alles terug vinden, door erop nieuw in te loggen.

Nadat je bent uitgelogd, kun je nog steeds je bladwijzers, geschiedenis, wachtwoorden en andere instellingen zien. Als je echter wijzigingen aanbrengt, worden deze wijzigingen niet opgeslagen in je Google-account en niet gesynchroniseerd met je andere apparaten.
 
Hoe kan ik de geschiedenis en tabbladen in Google Chrome op mijn smartphone terughalen?
 
Je bladwijzers, geschiedenis en meer ophalen op al je apparaten.
Wanneer je synchronisatie inschakelt, zie je dezelfde informatie op al je apparaten:
  • Bladwijzers
  • Geschiedenis en geopende tabbladen
  • Wachtwoorden
  • Gegevens voor Automatisch aanvullen (waaronder creditcards)
  • Instellingen en voorkeuren
 
Waar schakel je synchronisatie in op de Google Chrome app op mijn telefoon?
 
Je moet in Chrome inloggen met jou Google account. Dan staat het als het goed is meteen aan.
 
open de Google Chrome browser op je telefoon. Klik op de 3 puntjes rechts bovenaan. Klik daarna op instellingen. Dan zie je hem helemaal bovenaan een account symbooltje daar kan je op klikken om de synchronisatie te regelen.
 
Hoe kan ik de geschiedenis in Google Chrome terughalen?
 
lees misschien eerst een goed terug in het topic. Je blijft heel de tijd de vragen herhalen waar al een antwoord op staat eerder in het topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan