• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Chrome reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmielFeyenoord

Junior lid
Lid geworden
13 jun 2012
Berichten
36
Waarderingsscore
0
Als ik Google Chrome op wil starten en dus op het icoontje klik dan gebeurt er helemaal niets. Ik heb ook al geprobeerd om Google Chrome te verwijderen
via het configuratiescherm -> programma's -> programma verwijderen. In dat geval reageert ie ook niet en gebeurt er niets. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bij voorbaat dank.
 
Ik voer regelmatig een virus scan uit, maar ik kan me niet herinneren dat ik vlak voordat Google Chrome voor het eerst niet meer reageerde er eentje uitgevoerd heb.
Ik heb wel een virusscan aan het begn van de avond uitgevoerd.
 
Kun je op een ander webbrowser op dezelfde pc? b.v explower. zo niet kun je naar windows start (standaardprogramma's) dan (uw standaard programma's instellen)en kijken of google chroom erbij staat en daar proberen google chroom weer te laden.
Welk antivirus programma heb je?
 
Ik gebruik AVG en kan nog op een andere webbrowser op dezelfde pc.
 
Zijn er dingen die daar fout mee kunnen gaan, aangezien er ook staat dat dit echt de laatste optie is?
 
Is veilig, en is geen laatste optie.
Maar uiteraard moet je hetzelf uitmaken en kun je ook verder vragen naar een eventuele andere oplossing.
 
Ten eerste bedankt voor de tot nu toe gegeven reacties! De Norton Power Eraser heeft niets kunnen vinden en ook niets verwijderd. Jammer genoeg reageert Google Chrome nog steeds niet. Iemand een idee om dit op te lossen?
 
Deze werkt geloof ik bij mij niet; ik heb windows 7.
 
Op een gegeven moment vraagt dit programma of je iets wil verwijderen of wil installeren. Ik wil iets verwijderen, vervolgens krijg ik een lijst voor me met allerlei programmas die op mijn computer staan. Google Chrome staat er niet tussen, dan vraagt het programma om de Class ID van het programma dat je wil verwijderen. Waar staat de Class ID van google Chrome?
 
Class ID van google chroom weet ik niet, maar er moet ook (google update helper) tussen staan, als je deze verwijderd zou google chroom ook verwijderd moeten zijn.
Als je google chroom weer download,download je ook weer de update helper.
 
Staat er niet, ik zou je een screentje kunnen sturen wat dat bewijst. Ik begin dit wel allemaal een beetje vaag te vinden, lijkt wel of er echt iets goed mis is op mijn computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan