• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Google Chrome synch verbroken na Windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel36

Nieuw lid
Lid geworden
11 sep 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Na een Windows10 update is de synchronisatie van Google Chrome op één van mijn PC's verbroken en mis ik dus mijn geschiedenis, favorieten enz. Op mijn smartphone (en dus vermoedelijk ook op mijn andere PC en mijn tablet) heb ik die gegevens wel. Als ik Chrome op mijn geupdate PC laat synchroniseren, worden mijn geschiedenis, favorieten, enz dan weer hersteld? Of raak ik dan juist mijn gegevens op mijn gesynchroniseerde smartphone (en tablet + andere PC) kwijt? Met andere woorden: wat gebruikt Google als beginpunt voor de synchronisatie, mijn Google account (met de info die ik wil herstellen) of mijn geupdate PC (zonder de info die ik wil herstellen)?
 
Het probleem is inmiddels opgelost
 
Fijn dat het weer is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan