• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Chrome zeer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fordfocus

Vaak hier
Lid geworden
26 okt 2014
Berichten
786
Waarderingsscore
1
ik heb met win10 ook een probleem met chrome, die werkt extreem traag als ik deze app open.
ik gebruik nu edge en die vliegt open. enig idee hoe dat komt
 
Hallo Fordfocus,

Ik heb jou even een eigen topic gegeven.
Heb je al gekeken of het probleem weg is als je Chrome reset?
De 3 puntjes rechtsboven-instellingen-geavanceerd-resetten en opruimen.
 
heb al vanalles gedaan, verwijderd, terug erop gezet, scannen op virussen en malware, ccleaner laten lopen, niets helpt. het is wel de 64bit chrome dat ik heb he
 
Heb je al gekeken of het helpt om hardware versneller uit te zetten?
Had je dit probleem zo ineens of nadat je naar versie 66 bent geüpdatet?
 
ik heb dit probleem al sinds ik win10 heb. sinds ik nieuwe pc met win10 heb gebruik ik edge omdat chrome sloom is
 
Dat is wel vreemd, ik gebruik al jaren Chrome op een Windows 10 laptop zonder problemen.
Maar jij had het in jou eerste bericht over als ik deze app open.
Heb jij soms een Chrome app uit de Windows store gedownload?
 
nee niet de app, gewoon het programma 64bit versie
de edge vliegt open, en met chrome moet ik zeker 20 sec tijd hebben. en als ik de computer nog maar opgestart heb duurt het nog langer. vind het heel raar. is nochtans een I3 intel
 
Ik heb zelf ook een i3 en ook op mijn vorige laptop had nog mindere specs en daar werkte het al snel en probleemloos. Daarin tegen vindt ik Edge langzaam.
Maar heb je al gekeken of Firefox wel goed werkt bij jou?
Jij gebruikt toch Comodo anti virus, als jij kijkt in Windows onder onderhoud en beveiliging.
Staat daar dan alleen Comodo als antivirus?
Ik heb zelf gehad met Bitdefender dat Windows Defender ook nog aan stond en de boel vertraagde.
 
bij windows defender kan ik hem inschakelen, maar niet uitschekelen, dus ik denk dan zo dat deze uit staat.
 
Je hebt verder geen proef versies van anti virussen op de nieuwe computer zitten?
Hoe lang heb jij eigenlijk deze computer?
Gebruik jij Windows 1709?
 
Er zijn al genoeg Google Chrome gebruikers overgestapt op de nieuwe Firefox.
Misschien ook een idee voor jou.
 
nu is de update naar de 1809 geloof ik net gedaan
 
maar vind het gewoon raar dat deze sloom werkt en de edge vliegt
 
Ook deze titel heeft weer een verduidelijking ondergaan.

Een backup maken van de bladwijzers. Chrome grondig verwijderen met Revo Uninstaller en opnieuw beginnen lijkt mij een goede optie.

Met Revo Uninstaller kan je ook alle register sleutels verwijderen
 
Laatst bewerkt:
maar vind het gewoon raar dat deze sloom werkt en de edge vliegt

Heb je Firefox al getest? Want als die ook traag werkt dan ligt het probleem waarschijnlijk bij jou computer zelf.
 
ikheb het progje BCuninstaller staan, is dat ook goed ?
 
Daar weet ik te weinig vanaf om je daar gedegen over te kunnen adviseren.
 
ik heb de Firefox gedownload, maar die start ook aan de trage kant op. het snelst opstarten is nog altijd de edge …. enig idee hoe dat komt ?
 
Ik blijf het vreemd vinden dat Firefox en Chrome traag werken bij jou.
Is dit de computer waar ook naar virussen is gezocht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan